Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Husker du nick?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-08, 09:37   #101
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker du nick?

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Husker de fleste nick. Spesielt de som har vært her en stund.

Er ikke så veldig aktiv her inne, og jeg har et ordinært damenavn til nick så jeg føler at jeg er ganske anonym her.

Jeg kommer aldri til å glemme hvem du er etter den smiley-tråden. Utrolig morsomt, jeg tenker på den innimellom når jeg ser rar smiley-bruk.

Gammel 05-02-08, 09:41   #102
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg kommer aldri til å glemme hvem du er etter den smiley-tråden. Utrolig morsomt, jeg tenker på den innimellom når jeg ser rar smiley-bruk.

Ja den var utrolig morsom! Det er sjelden jeg sitter og ler høyt foran PC`n, men da lo jeg godt. Festlig!

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 09:42   #103
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hoho, carolin har ingen grunn til å lulle seg inn i en følelse av anonymitet, nei.

Gammel 05-02-08, 09:47   #104
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker nick, og er en stalker. :bekjenner:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 09:54   #105
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Samme her. Jeg ler fremdeles når jeg tenker på det. (Tenk så mye glede du har spredt, carolin!)

Gammel 05-02-08, 09:57   #106
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken smiley-tråd?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 10:01   #107
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Hvilken smiley-tråd?

En tråd om flauser der carolin linket til denne NM-tråden.

Gammel 05-02-08, 10:01   #108
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg føler meg ganske anonym her.

Gammel 05-02-08, 10:02   #109
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg føler meg ganske anonym her.

Det forklarer jo en hel del.

Gammel 05-02-08, 10:03   #110
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hæ?

Gammel 05-02-08, 10:04   #111
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 10:04   #112
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hæ?

Kanskje jeg skulle lagt til en humresmiley?

Gammel 05-02-08, 10:05   #113
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Eller en fiskedaskesmilie.

Gammel 05-02-08, 10:05   #114
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den tråden til Carolin passet dårlig når man deler kontor.

Gammel 05-02-08, 10:06   #115
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Legger en god del nick på minnet ja, og danner meg lett bilder av hvordan personene bak nickene er. Har fått meg noen overraskelser når jeg har møtt folk fra nett, og sett at de så definitivt ikke er slik jeg har sett for meg

Jeg har også en forestilling om hvordan nickeierne er, og jeg tar sikkert helt feil.

På SM har jeg lest mer enn jeg har skrevet og det gjelder nok her også. Jeg kjenner derfor igjen mange fra SM, men tror vel kanskje ikke at det er så mange som kjenner igjen nicket mitt.

noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 10:07   #116
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Den tråden til Carolin passet dårlig når man deler kontor.

Gjerne litt vanskelig å forklare også, i alle fall overfor folk uten forumerfaring, hvis man ikke vil at de skal tro man er helt sprø.

Gammel 05-02-08, 10:09   #117
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Gjerne litt vanskelig å forklare også, i alle fall overfor folk uten forumerfaring, hvis man ikke vil at de skal tro man er helt sprø.

Jeg tror ikke jeg ville kommet så godt ut av en sånn forklaring, nei. Heldigvis har vi av en eller annen grunn fått alle fredagsmailene i dag, så jeg skyldte på denne vitsen:

Sitat:

Paret var på biltur. På jordet stod kua og oksen og koste seg. Hun spør hvordan oksen vet at kua vil. Oksen lukter det sa han.
Etterpå så de to hester som koste seg. Hvordan vet hingsten at hoppa vil, spør hun. Hingsten lukter det, sier han.
Etter en stund sier hun:
- Du er tett i nesen du, ikke sant.

Så får de heller tro at jeg har forferdelig dårlig humor.

Gammel 05-02-08, 10:13   #118
scilla

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gratulerer med overstått UL og en liten : . håper det går bra videre

Denne synes jeg er helt hysterisk!

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 10:23   #119
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg husker endel nick (de viktigste?). Men om noen bytter nick og avatar, for så å lage en tråd som "Det er jeg som var....", så har jeg ikke peiling på hvem det er snakk om.

Mitt eget nick ble til ved en tilfeldighet. Jeg hadde prøvd å registrere meg med flere nick jeg syns var ganske fine, men alle var opptatt. I frustrasjon hamret jeg inn pippimamma og tenk, det var ledig.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 10:29   #120
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Leste nettopp smileytråden til carolin og brøt ut i dagens første gapskratt.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:14.