|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
God oppskrift til chili con carne?Noen som kan hjelpe meg der? Er jo mange på nett, men greit med en oppskrift som dere bruker og faktisk kan gå god for. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: God oppskrift til chili con carne?Jeg har en knallgod en, lurt å lage dagen før, da smaker den enda bedre, da venter man med paprikaen og søtpepperen før den dagen den skal spises.
|
|
|
#5 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: God oppskrift til chili con carne?GLemte å si: kan godt brune sjampinjongbitene før man har dem opp i gryta også.
|
|
|
#6 |
|
Come what may...
|
Sv: God oppskrift til chili con carne?Jeg synes de beste oppskriftene er dem man lager selv!
|
|
|
#8 |
|
villende
|
Sv: God oppskrift til chili con carne?Jeg er veldig glad i Nigella Lawson sin oppskrift. Denne har jeg laget mange ganger, den blir alltid like vellyket. Sist redigert av Gaia : 05-02-08 kl 15:10. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: God oppskrift til chili con carne?
Den er nydelig.
|