Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-08, 16:56   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?

Ja, som dere ser av overskriften, har vi altså klart å legge fra oss halsen til knerten. Den var helt grei, fra HM, strikket med fleece på undersiden. Har vært på HM og sett etter, men de er utsolgt og får ikke nye fordi det er høst/vintervare.

Så, hvor får jeg tak i dette? Bor i Oslo.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 16:57   #2
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?

Selv om jeg generelt har vært misfornøyd med Nøstebarn sin kolleksjon denne sesongen elsker jeg halsen derifra. Den vokser med barnet og dekker godt over både rygg og mage. Anbefales!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 16:58   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er notert, Nøstebarn altså.

Ellers skal vi en tur til Sverige på fredag, så det kan tenkes jeg finner noe der.

minibolle mai 2012
Gammel 05-02-08, 17:01   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nøstebarn har fine halser, det samme har Janus. Det finner du på Bogerud Tekstil.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 17:04   #5
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har en fra Polarn o Pyret, den er grei.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 17:10   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nøstebarn har fine halser, det samme har Janus. Det finner du på Bogerud Tekstil.

Bogerud? Jeg har aldri skjønt helt hvor eller hva Bogerud er for en butikk?

minibolle mai 2012
Gammel 05-02-08, 17:11   #7
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ligger en Bogerud på Gunerius.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 17:15   #8
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Ligger en Bogerud på Gunerius.

Tusen takk! Dere vet jo det meste!

minibolle mai 2012
Gammel 05-02-08, 17:16   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig fornøyd med Devold sin!
Synes Nøstebarn sin kan se litt vel "løs" ut?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 17:18   #10
tiril
Passiv

Standard

Nøstebarn sin, den er fantastisk!

Og det beste er at du kan bruke den i en evighet!

Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 17:20   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Takk for bilde, de ser gode ut!

Fant disse, synes de ser fine ut!

http://www.going.no/asp/webshop_vare...dergruppeID=78

minibolle mai 2012
Gammel 05-02-08, 17:20   #12
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg slår et slag for devold sin jeg.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 17:20   #13
tiril
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg er veldig fornøyd med Devold sin!
Synes Nøstebarn sin kan se litt vel "løs" ut?

Den blir litt "løsere"etterkvart, men ikkje slik at den mister funksjonen. Er i hvertfall super fornøyd etter at vi har brukt den kvar dag i sikkert 6 mnd.

Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 17:22   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiril, her.

Den blir litt "løsere"etterkvart, men ikkje slik at den mister funksjonen. Er i hvertfall super fornøyd etter at vi har brukt den kvar dag i sikkert 6 mnd.

Vet bare at søs kjøpte en til sin toåring, og kjøpte nå en fra Devold i tillegg. Fordi den sitter litt tettere i halsen, mens Nøstebarn sin ble litt vid.

Den på Go`ing ser også fin ut.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 17:31   #15
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Tusen takk! Dere vet jo det meste!

Jupp. Oppi andre etasje. Det er en typsisk senterbutikk, som selger alt fra garn, synåler til underøy og rare plagg. Men de fører Janus og andre fine ullmerker. Det ligger en på Sandaker Senteret, Stovner, Prinsdal og Slemdal også. Og på Bogerud selvfølgelig. Uten at jeg vet hvor det er.

Glitterbarnet syns de fra Devold ble for tette i halsen. Han nekter å bruke de høyhalsede genserne også. Men Devold selger de uansett på G-sport og slikt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 09:46   #16
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Vi har en myk i fleece fra Reima.
Den har regulerbar borrelås bak, kjempegod hals.
Vi kjøpte den i Sverige i den barnebutikken i kjelleren på Nordby senteret.

Gammel 07-02-08, 10:09   #17
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barnas hus har fortsatt 50 % på reima luer, votter og hansker her i Trondheim iallefall. Reimahalsen i fleece ser kjempegod ut!

Gammel 07-02-08, 10:32   #18
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Vi har en fra cubus i ull.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 10:43   #19
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Liker godt fleece-hals fra Reflex!

Gammel 07-02-08, 10:52   #20
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Vi har en myk i fleece fra Reima.
Den har regulerbar borrelås bak, kjempegod hals.
Vi kjøpte den i Sverige i den barnebutikken i kjelleren på Nordby senteret.

Den har jeg også til minsten og er veldig fornøyd med den.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:18.