|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?Ja, som dere ser av overskriften, har vi altså klart å legge fra oss halsen til knerten. Den var helt grei, fra HM, strikket med fleece på undersiden. Har vært på HM og sett etter, men de er utsolgt og får ikke nye fordi det er høst/vintervare.
|
|
|
#2 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?Selv om jeg generelt har vært misfornøyd med Nøstebarn sin kolleksjon denne sesongen elsker jeg halsen derifra. Den vokser med barnet og dekker godt over både rygg og mage. Anbefales! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?Det er notert, Nøstebarn altså.
|
|
|
#5 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?Vi har en fra Polarn o Pyret, den er grei. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?
Bogerud? Jeg har aldri skjønt helt hvor eller hva Bogerud er for en butikk?
|
|
|
#7 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?Ligger en Bogerud på Gunerius.
|
|
|
#8 |
|
Har bakt søte kaker
|
Tusen takk! Dere vet jo det meste!
|
|
|
#9 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?Jeg er veldig fornøyd med Devold sin!
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?Nøstebarn sin, den er fantastisk! |
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?Takk for bilde, de ser gode ut!
|
|
|
#12 |
|
Dramaqueen
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?Jeg slår et slag for devold sin jeg. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#14 |
|
Erfaren nok
|
Vet bare at søs kjøpte en til sin toåring, og kjøpte nå en fra Devold i tillegg. Fordi den sitter litt tettere i halsen, mens Nøstebarn sin ble litt vid.
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Jupp. Oppi andre etasje. Det er en typsisk senterbutikk, som selger alt fra garn, synåler til underøy og rare plagg. Men de fører Janus og andre fine ullmerker. Det ligger en på Sandaker Senteret, Stovner, Prinsdal og Slemdal også. Og på Bogerud selvfølgelig. Uten at jeg vet hvor det er.
|
|
|
#16 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?Vi har en myk i fleece fra Reima.
|
|
|
#17 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?Barnas hus har fortsatt 50 % på reima luer, votter og hansker her i Trondheim iallefall. Reimahalsen i fleece ser kjempegod ut!
|
|
|
#18 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?Vi har en fra cubus i ull. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hals til 1-åring! Vi har mistet vår, hvor får jeg kjøpt ny?Liker godt fleece-hals fra Reflex!
|
|
|
|
#20 |
|
*Happy*
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den har jeg også til minsten og er veldig fornøyd med den.
|
![]() |
|
|