Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Kifs favorittstafett - Filmsitater

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-06, 22:11   #161
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kifs favorittstafett - Filmsitater

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Det var min tur!

Pøh, bare fordi tastaturet mitt hang seg, og du er vert og må pliiise gjestene.

Tinetoff, øpper'u?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 22:13   #162
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Did you guys see the size of that chicken?

OK, da, Young Guns.

:gjentar:

The portal is mine, and it has to be sealed, for the love of God!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 22:14   #163
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Så, så ikke sloss nå

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg tar'n fordet!

The portal is mine, and it has to be sealed, for the love of God!

Being John Malkovich

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg har også en: You want more mysterious? I'll just try and think, "Where the hell's the whiskey?" :gjørforvirringenkomplett:

Lost in Translation

Mye god film ute og går her nå

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 22:14   #164
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Tinetoff, øpper'u?

Sivil ulydighet.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 22:15   #165
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Juste har'n visst.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 22:15   #166
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

..og så da?

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 22:21   #167
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Her kommer'n. Sikkert enkel men pytt pytt

It's like, how much more black could this be? and the answer is none. None more black.

Og jeg legger merke til at ingen har tatt min "nest hardeste kommentar noensinne". For vanskelig?

Gammel 01-11-06, 22:27   #168
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Jeg kan snike inn en kjapp en mens Kasia leter opp et sitat. Dette er tidenes nest hardeste kommentar:

"Hey man, you're bleeding!"
"I ain't got time to bleed"
"You got time to duck?" (fulgt av vill skyting)

Litt mye testosteron kanskje, men hvem vet?

Predator. Dårlig film syntes jeg.

Gammel 01-11-06, 22:27   #169
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og jeg legger merke til at ingen har tatt min "nest hardeste kommentar noensinne". For vanskelig?

God natt.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 22:30   #170
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Predator. Dårlig film syntes jeg.

Det er jeg vel ikke helt uenig i Helt riktig forøvrig.

Gammel 01-11-06, 22:42   #171
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Hvem har'n nå da?

Siden alle andre bare tar'n, så tror jeg at jeg slenger inne denne jeg.

V: I was born jaundiced. Once I sat on a toilet seat at a truck stop and caught hemorrhoids. And I've learned to live with this chicken bone that's been lodged in my throat for the past three years. So I knew Dad would be devastated when he learned of my latest affliction. Dad, I don't want to upset you, but my left breast is developing at a significantly faster rate that my right. It can only mean one thing. Cancer. I'm dying.
Dad: Okay, Sweetie, hand me the mayonnaise out of the fridge

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 22:47   #172
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

"I will cut your heart out with a spoon!"

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 22:48   #173
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Hvem har'n nå da?

Siden alle andre bare tar'n, så tror jeg at jeg slenger inne denne jeg.

V: I was born jaundiced. Once I sat on a toilet seat at a truck stop and caught hemorrhoids. And I've learned to live with this chicken bone that's been lodged in my throat for the past three years. So I knew Dad would be devastated when he learned of my latest affliction. Dad, I don't want to upset you, but my left breast is developing at a significantly faster rate that my right. It can only mean one thing. Cancer. I'm dying.
Dad: Okay, Sweetie, hand me the mayonnaise out of the fridge

American Beauty?

Gammel 01-11-06, 22:49   #174
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Nope.

Gammel 01-11-06, 22:50   #175
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ami, her.

"I will cut your heart out with a spoon!"

Sheriffen av Nottingham i Robin Hood?

Gammel 01-11-06, 22:52   #176
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her kommer'n. Sikkert enkel men pytt pytt

It's like, how much more black could this be? and the answer is none. None more black.

Den høres litt kjent ut. Kan det være Buffy, the Vampire Slayer (altså filmen)?

Gammel 01-11-06, 23:01   #177
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller Clueless, kanskje heller? Noe blondt, i alle fall.

Gammel 01-11-06, 23:01   #178
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Den høres litt kjent ut. Kan det være Buffy, the Vampire Slayer (altså filmen)?

Niks. For å erte litt kan jeg jo si at jeg er rimelig sikker på at den filmen står i DVD-hyllen din.

Gammel 01-11-06, 23:05   #179
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Niks. For å erte litt kan jeg jo si at jeg er rimelig sikker på at den filmen står i DVD-hyllen din.

Det er det jeg også er. Er det Clueless, da?

Gammel 01-11-06, 23:07   #180
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Sheriffen av Nottingham i Robin Hood?

Jepp. For lett?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.