|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Fortynnet
|
Sv: Re: Sv: Kan du anbefale meg vinterstøvler som ikke koster skjorta?lil'c, de lignet veldig på Kavat-skoene. Koster de virkelig bare 240 kr? Det var da utrolig billig, med ullfor og alt? Kavat-skoene koster vel 600. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Re: Sv: Kan du anbefale meg vinterstøvler som ikke koster skjorta?
Jepp, jeg veit. Jeg hadde tenkt å kjøpe kavat, men så anbefalte fysio meg Rådis, og da gikk jeg og så. Også trippelsjekket jeg med damen at det virkelig kunne være hel-skinn og rent ull fòr, og både luktet og kjente og alt mulig, og det var det. Så da var det ingen tvil om at det ble de. 240,- betalte jeg ja, for strl. 24 var det vel til snuppa, men på siden står det at det koster det i alle strl. Kupp |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Re: Sv: Re: Sv: Kan du anbefale meg vinterstøvler som ikke koster skjorta?
Så på de her om dagen. De kommer uten borrelås og med glidelås nå i år. I allefall fra str 26. Veldig fine! |
|
|
|
|
|
#24 |
|
saftig
|
Sv: Kan du anbefale meg vinterstøvler som ikke koster skjorta?
Jeg så på både Friends og Viking, og Viking var desidert mest behagelig å ha på. Friends sin sko var utrolig stiv, jeg klarte ikke nesten ikke å bøye sålen.
|
|
|
#25 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Ja, og nå har ungene fått testet de i masse snø og slaps, de virker varme og tørre.
|
|
|
#26 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Minsten her har både Friends og Viking gore-tex, Synes ikke Friends er noe stivere enn den andre. selv så foretrekker han Friends, de er i samme størrelse, men den sitter best på beina hans. Hadde jeg ikke kjøpt de Viking skoene først, så hadde jeg neppe kjøpt dem. prisen var 299 for friends og 799 for Viking.
|
|
|
#27 |
|
Fortynnet
|
Sv: Kan du anbefale meg vinterstøvler som ikke koster skjorta?Tusen takk for tipset om Rådis-skoene. Jeg kjøpte dem idag, og de er utrolig like Kavat-skoene som koster 400 mer. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
saftig
|
Sv: Kan du anbefale meg vinterstøvler som ikke koster skjorta?Ja, linken jeg brukte var http://www.dinsko.no/o.o.i.s/?id=898...=1052&var3=917
|
|
|
#31 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kan du anbefale meg vinterstøvler som ikke koster skjorta?Jeg har kjøpt Kamik-sko på tilbud hos Rei.com - og her er servicen god. Rådisskoene hadde vi som første sko - og de er også kjempefine og gode!
|
![]() |
|
|