Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Husker du nick?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-08, 10:30   #121
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Husker du nick?

Og jeg som trodde jeg var ganske så anonym her.

Gammel 05-02-08, 10:59   #122
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du burde være stolt over all latter og glede du har forårsaket, Carolin.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 11:03   #123
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

carolin;

Nå har jeg møtt carolin IRL, og hun er like morsom der.

Gammel 05-02-08, 12:18   #124
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Sotraværinger? *leter etter likesinnede*

Nope.

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

carolin;

Jeg har møtt Ru IRL, og hun er ikke så verst, hun heller.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 12:56   #125
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

carolin;

Takk.Tror jeg.

Gammel 05-02-08, 12:58   #126
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Nope.

Jeg har møtt Ru IRL, og hun er ikke så verst, hun heller.

Signerer.

Gammel 05-02-08, 22:20   #127
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg husker deg godt.

Det er neppe på grunn av mine saklige og velformulerte innlegg.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 22:22   #128
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Det er neppe på grunn av mine saklige og velformulerte innlegg.

Det skulle tatt seg ut. Jeg regner heller ikke med at noen husker meg for min saklighet.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 12:31   #129
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg kjenner veldig mange nick, men det er en del som går meg hus forbi - spesielt gjelder dette nick som er (varianter av) ordinære damenavn (er det noen nick med herrenavn?) som i tillegg *ikke* har avatar så har jeg ikke sjanse til å huske hvem-skrev-hva uansett hvor velskrevet innlegget måtte være (no offence, Hannah og Lindamor - ).

Tar ikke ille opp jeg. Kankje jeg burde somle meg til å skaffe meg en avatar? Noen som har bra en til meg?

Gammel 06-02-08, 12:35   #130
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Tar ikke ille opp jeg. Kankje jeg burde somle meg til å skaffe meg en avatar? Noen som har bra en til meg?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 12:38   #131
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Dette er jo ingen Linda, men Krystall Evenes! (Noe som strengt tatt bare gir mening for folk med et forhold til Rune Belsvik. Men det burde jo alle ha.)

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 12:41   #132
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Dette er jo ingen Linda, men Krystall Evenes! (Noe som strengt tatt bare gir mening for folk med et forhold til Rune Belsvik. Men det burde jo alle ha.)

Den som kyssar i vinden blæs ikkje bort aleine.

Gammel 06-02-08, 12:44   #133
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Den var ikke meg men takk for hjelpen.

Jeg fant en jeg kunne tenke meg men er helt grønn på dette. Jeg tenkte på hyper på denne siden http://www.djhyper.com/

Gammel 06-02-08, 13:38   #134
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om du skifter nick, så blir det lettere. Du kan f.eks. hete Agurk.

Gammel 06-02-08, 13:58   #135
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg husker nick veldig godt, og vil si at jeg har god oversikt over de aller fleste her inne. Det er mer enn halve moroa med å være på forum, synes nå jeg.

Gammel 06-02-08, 21:04   #136
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Ofte så er det noen som skriver at de ikke legger særlig merke til nick og derfor ikke har oversikt over hva den enkelte har skrevet tidligere. Jeg kjenner meg ikke igjen i det og husker de aller fleste som har en viss aktivitet. Jeg gjenkjenner både nick og avatar, og har forventninger til innholdet i innleggene og føler at jeg kjenner skrivestilen til majoriteten av de aktive brukerne.

Hvordan er det med dere andre? Husker dere nick?

Jeg husker mange nick/avatarer, og jeg vet også roughly hva mange står for og hvordan de pleier å skrive.

Det jeg derimot sjelden husker, er detaljer i innleggene deres og kan svært sjelden sitere noe fra hukommelsen.

Gammel 06-02-08, 22:15   #137
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg husker mange nick, selv om jeg er litt av og på i forhold til hvor aktiv jeg er her inne. Er nok ikke blant dem som gjør seg veldig bemerket heller. Men det er det en hel del mennesker på forumet her som gjør - på forskjellige måter. Noen er veldig morsomme, noen har en mening om det meste (noen har til og med sterke og gode meninger om det meste og det er da jeg blir litt misunnelig ), noen har store kunnskaper på spesielle områder, noen få virker kranglete mens atter andre ser ut til å være gjennomsympatiske fredsmeglere. Enkelte har det til og med dannet seg en historie rundt.

Så ja, jeg syns det er ganske lett å huske nick (selv om det byttes avatarer over en lav sko innimellom)

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.