|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hva tror du om FPs fremtid?Hvor utbredt er egentlig forumbruk blant mennesker mellom 20 og 40 år? Hva tror dere om FPs fremtid? Tror dere at dere kommer til å henge her om et år, om fem år, om ti år? Kommer den gjengen som er her nå til å poste meldinger til hverandre fra gamlehjemmet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva tror du om FPs fremtid?Jeg tipper det blir navne-endring om mange år;
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva tror du om FPs fremtid?Med underforum "svigerbarn", "golf", "syden", "AFP-62", "Helse, velvære, åreknuter og røykerynker", "barnebarna", "ung oldemor" osv.
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva tror du om FPs fremtid?Jeg synes ikke det er usannsynlig at en del som har blitt kjent med hverandre på FP fortsetter å holde kontakten, gjerne via ett eller annet slags nettforum, i mange år - enten nå FP blir værende slik det er nå eller ikke. (Jeg er f.eks. medlem av en mailingliste som har eksistert i femten år eller noe slikt, og der mange av de opprinnelige medlemmene fremdeles er aktive, og jeg har også blitt kjent med folk på Usenet for 8-10-12 år siden som jeg har fortsatt å være i kontakt med via blogger, Facebook og også FP.)
![]() |
#5 |
<*(((<
|
![]() Sv: Hva tror du om FPs fremtid?
Regner med at Desembermamma og HP skynder seg å reservere domenet? (Det står ledig nå). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hva tror du om FPs fremtid?Jeg tror at FP slik det er nå kommer til å vare evig, akkurat som jeg i sin tid trodde at NM slik det var ville vare evig.
![]() |
#7 |
superbruker
|
![]() Sv: Hva tror du om FPs fremtid?Jeg tror nok at de fleste kommer til å være på nett i alderdommen. Jeg syns jeg ser oss med en rullator med innebygget pc. Plutselig rister rullatoren (vi hører dårlig vet du) og roper ut om PM og nye innlegg.
![]() |
#11 |
Truth is in the x-files
|
Du mener vel Desemberbestemamma.
![]() |
#12 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hva tror du om FPs fremtid?Jeg har jo hengt nå på diverse forum siden 2000. Så hva tiden vil bringe er det bare å vente å se. Jeg aner rett og slett ikke.
![]() |
#13 |
superbruker
|
Når vi trenger hjelp må ta frem den lille bærbare og sende beskjed om at vi trenger hjelp. Så kommer en hjelpepleier robot å hjelper oss.
![]() |
#15 |
Epikur
|
For de som hadde vogndilla tidlig i årtusenet?
![]() |
|
|