|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
flisespikker
|
![]() Sv: Å sette bilder i album - en kvinnejobb?
Det kan jeg forstå; det jeg mener er at den som synes det er viktig, bør gjøre det - det er ikke en ting jeg synes er så "udiskutabelt viktig" at det ville være rimelig å "forlange" at en forelder som ikke synes det er viktig skal ta ansvaret for det. (Jeg pleide ellers å sette bilder i album i gamle dager, men tror jeg stoppet opp ikke så lenge etter bryllupet vårt, som var i 1995.)
![]() |
#2 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Å sette bilder i album - en kvinnejobb?
Jeg setter bilder i album hovedsaklig for ungenes del, sikkert derfor jeg mener ansvaret bør ligge hos den ene eller andre forelderen (eller begge - med sukker på). Oppgaven er jo i og for seg ganske stor, det skal mye oppfølging til og gjerne en god porsjon hukommelse også, og min oppfatning er at "pliktfølelsen" oftere ligger hos kvinnen.
![]() |
#3 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å sette bilder i album - en kvinnejobb?Ungene våre har veldig stor glede av at bildene rulerer over på PC-skjermen, så jeg trøster meg litt med det at de får faktiskt sett på masse bilder allikevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|