|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Morsdag
![]() |
#2 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MorsdagVi koser oss både mors og farsdag og legger ikke særlig penger igjen hos handelstanden. Frokost til den som har dag, tegninger eller noe ungene har laget også lager jeg alltid noe til min egen mor. I år tror jeg hun skal få selbuvotter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: MorsdagSynes ikke du er sær, har ikke noe forhold til slike dager overhode og har aldri markert det. Jeg tror ikke det markeres eller gjøres not ut av det i barnehagen heller men hvis jeg får en tegning så skal jeg alltids klare å "være" begeistret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MorsdagMorsdag/farsdag er ikke noen dag vi feirer med brask og bram akkurat. Da jeg var liten synes jeg det var veldig hyggelig å gjøre litt stas på mamma på morsdagen og kjøpte gjerne en liten gave. Nå når jeg er blitt voksen, hender det at det vanker noen blomster, samt at vi inviterer mamma og pappa hit på middag på disse dagene.
![]() |
#5 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: MorsdagViktig er den ikke, men hyggelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: MorsdagJeg har vokst opp uten mamma og har aldri feiret morsdag. Mannen min derimot har vokst opp med å feire både mors og farsdag. Han ordner gaver til foreldrene selv.
![]() |
|
|