|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SvigerforeldreNår guttungen ble født var han første "ekte" barnebarn. Hjelpes som hun tok av og jeg orket ikke og forholdet ble deretter. Hun er til tider litt kort i tankegangen da.
![]() |
#24 |
Smugleser
|
![]() Sv: SvigerforeldreLurte på om jeg i det hele skulle svare, ettersom det lett føles som outing når det ikke er så positivt, men;
![]() |
#26 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SvigerforeldreJeg har en snill svigermor men jeg blir ofte svett av henne. Hun har mange rare ideer. hehe.Men når man overser de så er hun ganske så perfekt hehe
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 08-02-08 kl 15:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Svigerforeldre
![]() |
![]() |
#28 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: SvigerforeldreMå vel egentlig si meg fornøyd med svigers. Svigermor er veldig søt og redd for å blande seg inn. Svigerfar er helt super bare jeg ikke diskuterer med ham, han vet nemlig alltid best - og er ikke vant til å bli motsagt. Han skjønner ikke alltid hvordan han virker på andre, men er en enkel og snill sjel til syvende og sist.
![]() |
#29 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Svigerforeldre
Har vi samme svigerforeldre?
Sist redigert av tink : 13-02-08 kl 18:44. Årsak: nyansering |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: SvigerforeldreJeg har en flott svigermor som jeg snakker med hver dag, som stiller opp fordi hun selv vil, og jeg er veldig glad i henne. Det samme med svigerfar, men han døde dessverre for to år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: SvigerforeldreJeg har vert heldig med svigerforeldrene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SvigerforeldreJeg har en flott svigermor som alltid stiller opp for oss. Jeg er veldig glad i henne og vi er på mange måter like. Hun er et flott og sprudlende menneske som betyr veldig mye for oss. Jeg veldig fornøyd med familien jeg har giftet meg inn i.
![]() Sist redigert av Ginger2 : 08-02-08 kl 21:52. Årsak: Vil ikke si så mye, likevel... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
flisespikker
|
![]() Sv: SvigerforeldreJeg har veldig flotte, hjelpsomme svigerforeldre som ikke finnes negative til noe vi gjør og som forguder Poden og slipper alt de har i hendene for å ta seg av ham, enten vi er hos dem, han er der på besøk alene eller én eller begge av dem har reist til Oslo for å passe ham på planleggingsdager eller for at vi skal få litt fri til å reise bort eller gå på konserter og kino. I tillegg er de begge oppegående og beleste og hyggelige og veldig interessante å snakke med. De har spandert tur på oss til både LA og New York, og vi hadde det fantastisk flott begge gangene.
![]() |
#36 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: SvigerforeldreJeg har nok også vært heldig med mine svigers
![]() |
#37 |
frakoblet
|
![]() Sv: SvigerforeldreDet stemmer ganske bra for meg, svigerfar er søt, litt kuet og stakkarslig, men hjelpsom og vennlig mann. Han stiller opp og støtter sin kone, uansett. Det er ikke særlig lurt når det betyr at det går ut over andre - meg fåreksempel.
![]() |
#38 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: SvigerforeldreSvigermor er egentlig en perle, men hun har noen ganske "søte" meninger innimellom.
![]() |
![]() |
#39 |
Skal rømme
|
![]() Sv: SvigerforeldreJeg har vært ganske heldig med mine. Særlig svigermor er en veldig engasjert bestemor og er gjerne barnevakt også når det passer slik. Når jeg og mannen har vært uenige om ting og det har vært dårlig stemning her, og hun har "senset" det (uten at vi har fortalt så mye) er hun på min side. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SvigerforeldreJeg har supre svigerforeldre. Kan ikke få fullrost dem nok,vi har et veldig godt forhold til dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|