|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvordan er jentene dine/jenta di? | |||
Jeg har en storesøster og hun er en stabeis |
![]() ![]() ![]() ![]() |
17 | 22,08% |
Jeg har en storesøster og hun er et sjarmtroll |
11 | 14,29% |
Jeg har en storesøster og hun er en sinnatagg |
11 | 14,29% |
Jeg har en storesøster og hun er fornuftig |
38 | 49,35% |
Jeg har en storesøster og hun er mild i lynnet |
15 | 19,48% |
Jeg har en storesøster og hun er hoppende glad |
7 | 9,09% |
Jeg har en storesøster og hun er et trasstroll |
9 | 11,69% |
Jeg har en lillesøster og hun er en stabeis |
37 | 48,05% |
Jeg har en lillesøster og hun er et sjarmtroll |
37 | 48,05% |
Jeg har en lillesøster og hun er en sinnatagg |
24 | 31,17% |
Jeg har en lillesøster og hun er fornuftig |
8 | 10,39% |
Jeg har en lillesøster og hun er mild i lynnet |
6 | 7,79% |
Jeg har en lillesøster og hun er hoppende glad |
24 | 31,17% |
Jeg har en lillesøster og hun er et trasstroll |
29 | 37,66% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 77. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Lillesøster vs. storesøsterNå har jeg lest så mange karakteristikker av lillesøstre etter hvert, som er kliss like mitt eget lille sjarmtroll, at jeg begynner å tro at det må være visse fellestrekk. Stemmer det at storesøstre er de mest snusfornuftige, forstandige, greie og lettstelte, mens lillesøstrene er små stabeiser, sjarmtroll, hissigpropper, gladlopper og trasstroll?
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel Sist redigert av Polyanna : 09-02-08 kl 22:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Lillesøster vs. storesøsterHer var det mange ting som passet på begge to. Mild i lynnet er derimot fremmedord.
![]() |
#4 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Lillesøster vs. storesøsterMye passet på Rusket. Det jeg ikke krysset av på var:
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Lillesøster vs. storesøster
Jeg har ingen døtre, og heller ingen lillesøster, men jeg er en lillesøster, og jeg vet ikke hva andre (f.eks. du) vil si, men jeg kjenner meg ikke helt igjen i beskrivelsen.
![]() |
#6 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lillesøster vs. storesøsterStoremor er skikkelig hissig og snusfornuftig på en måte, mens hun er verdens snilleste på en annen. Tror hissigheten kommer mye av at hun er i ypperste tweenies alder. Og verre blir det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Lillesøster vs. storesøsterJeg har et sjarmerende lillesøster trasstroll.
![]() |
#8 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lillesøster vs. storesøsterMin lillesøster er et skikkelig stabeist, men hun er også fornuftig og ikke minst verdens snilleste.
![]() |
#10 |
Stabilt ustabil...
|
alltid litt morsomt med sånne teorier om hva det gjør med deg som person/hvilken plass i søskenflokken man har
![]() |
#12 |
flisespikker
|
Men du har en jente som er storesøster.
![]() |
#13 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Lillesøster vs. storesøsterStoresøster her i huset er mild i lynnet, fornuftig og et sjarmtroll. Altså veldig lett å ha med å gjøre. Det har hun stort sett alltid vært. Sist redigert av Trolljenta25 : 09-02-08 kl 09:25. Årsak: Overdreven bruk av smileys |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Lillesøster vs. storesøsterhvor er alternativet dustepoll/har ikke jente/har bare en unge? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Lillesøster vs. storesøsterJeg har 3 gutter.
![]() |
#16 |
Bare sær
![]() Sv: Lillesøster vs. storesøsterJeg kan visst ikke svare på pollen, for jeg har et nummer 3 barn som er jente.
![]() |
#17 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Lillesøster vs. storesøsterDette blir en dårlig påll for selvfølgelig er 11-åringen mer fornuftig enn seksåringen (selv om seksåringen ikke er ufornuftig bare yngre og derfor tenker hun seg ikke så mye om) og selvsagt er seksåringen mer sjarmtroll enn elleveåringen (elleveåringen er nydelig med et vakkert smil og glimt i øye, men når man er nesten tenåring så er man ikke sjarmtroll lenger). Men det har med alder å gjøre og ikke om de er lille- eller storesøster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lillesøster vs. storesøsterHer er storesøster veldig snill, fornuftig og godhjertet. Mellomsøster (lillesøster i denne pollen) er også snill, men mer trassig, noe som nok også har å gjøre med at hun er i midten, og kanskje føler hun må kjempe litt for oppmerksomheten (De har en lillesøster til.)
![]() |
#19 |
Bare sær
Jeg gikk ut fra at sammenligningen skulle gjøres ved samme alder. Altså, når jeg sier at min jente er sintere enn brødrene, tenker jeg spesielt på da de alle var i trassalder.
![]() |
|
|