|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
![]() Farsdag - søndag 12. novemberHar dere noen tradisjoner for Farsdagen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Farsdag - søndag 12. novemberFor å gjøre det enkelt blir det nok en liten Toros eller Møllerens kake i år, tenker jeg. Vi pleier å bake til pappan, og kanskje ha en ekstra koselig frokost m. lys på bordet og blomser i vase. En liten gave blir det vel også. -Sånn typisk pappagave som slips, skjerf eller en kaffekopp han kan bruke på jobben. Jeg skal spørre guttene om de vil lage et kort til pappan også. HE skrev en nydelig bursdagshilsen til Pappa for en ukes tid siden, og det var ikke tvil om at pappan virkelig ble rørt over det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bølle
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Farsdag - søndag 12. novemberVi bruker og markere mors- og farsdag, med god frokost. Denne farsdagen, blir det ingen feiring, siden sambo er borte på jobb.
![]() |
#5 |
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farsdag - søndag 12. novemberDet blir nok en liten pakke på meg, men frokost på senga kan jeg nok bare drømme om, siden det alltid er jeg som står opp med barna. Men kanskje det vanker litt ekstra oppmerksomhet fra dere her inne på den store dagen? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|