|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hadde dere gjort?Vanskelig sak. Jeg tror ikke du har så mye å stille opp med, men jeg ville i all fall forsøkt å gå tilbake. Du kan argumentere med at de på butikken fant fram dressen, og at du stolte på at det var riktig størrelse. Kanskje du vinner frem på at de husker deg, og på velvilje? De er jo tjent med å gi deg såpass service, og for dem er nok ikke den jakken så stort tap i seg selv. Jeg opplevde det samme med barnestøvletter, og de var brukt en hel dag før jeg oppdaget at det var feil størrelse. Jeg hadde til og med skrevet navn i dem. Men, jeg fikk levere dem tilbake, siden de selv hadde vært "involvert i hendelsen" ved å gi meg feil størrelse. Men, jeg vet jo at det var ren velvilje og service, jeg hadde jo egentlig ikke så mye å stille opp med. Deres fordel ble at jeg fortsatte å handle sko og støvler der, og snakket varmt om deres service |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hadde dere gjort?Jeg ville prøvd... men ikke hatt særlig mye håp nei.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva hadde dere gjort?Jeg ville gått dit en dag vedkommende var der som ga dere feil str. Jeg ville hatt med jakke og bukse, og sagt: husker du vi var her og skulle ha bukse og jakke i 10 år? (Så svarer hun sikkert ja) Og så forklarer du at når du skulle vaske jakka oppdaget du at det var str 8 år.
![]() |
#24 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva hadde dere gjort?
Hun har et ansvar i butikken ja, men mindre ansvar enn Misteri. Misteri kom ikke å hentet varene når hun skulle, det var første "glipp". Dama hentet feil str.."glipp 2". Misteri sjekket ikke.. "glipp 3". Misteri vasket jakken "glipp 4". |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva hadde dere gjort?Det skader hvertfall ikke å prøve!! Og om det ikke går, så prøv å selge den, da blir det ikke reint tap. Grådig ergeligt!!
![]() |
#26 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hadde dere gjort?
Du har helt rett, Joika! Men som nevnt tidligere i tråden så vil ikke tapet for butikken være nevneverdig stort, derfor må Misteri bruke de argumentene hun har.
![]() |
|
|