Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bok-avbefalinger

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-08, 23:29   #61
Nebbia
Passiv

Standard

Sv: Bok-avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Velvel; jeg avbefaler Dan Brown-bøkene. Spesielt Digital Fortress og Deception point.

Klarte du ikke å finne noe mer åpenbart PK?

Jeg har lest mange dårlige bøker, men kun lagt fra meg en håndfull. Farvel til våpnene er én av dem. Makan til fjollete suppebok. Klassiker? Pøh!

Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 23:29   #62
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 08-02-08, 23:32   #63
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Siden jeg har fått den leie uvanen å fornærme FPere den siste tiden, slenger jeg ut en ny fornærmelse : Alle som ikke liker Keyes har utvilsomt 100% mangel på god humor. Shame on you all!!

Hvis de første 30 sidene av De desperates café legemliggjør essensen av god humor, trives jeg best med å være humørløs, tror jeg. Jeg liker elegant visvas, men makan til lavpannet sludder har jeg knapt vært borti.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 23:34   #64
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hvis de første 30 sidene av De desperates café legemliggjør essensen av god humor, trives jeg best med å være humørløs, tror jeg. Jeg liker elegant visvas, men makan til lavpannet sludder har jeg knapt vært borti.

Nei - DEN går jeg ikke god for!

Rachel's Holiday, derimot!

Gammel 08-02-08, 23:35   #65
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Honningtunger av Helene Uri.. Leste den etter den boken fra universitetsmiljøet, har jaggu glemt hva den het. Ingen av de var spesielt bra, men førstnevnte tok kaka.

Jeg ELSKER Halvbroren!! Det er faktisk min favorittbok

Elinblu, humørløs eller humorløs?? Jeg tror du er hverken eller jeg da Og ja, jeg vet at man nå skal skrive hverken uten h, men jeg nekter! *sta*

Gammel 08-02-08, 23:38   #66
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Inkludert Jørgen+Anne=sant? Ellers er jeg enig med deg. Slitsom dame, slitsomme bøker.

Ja, spesielt den!
Den var så pinlig at jeg ble flau av å lese den - og da var jeg bare 12 år gammel!
Jeg har aldri taklet det der veldig barnlige, naive språket i bøker...

Gammel 08-02-08, 23:39   #67
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Klarte du ikke å finne noe mer åpenbart PK?

Jeg har lest mange dårlige bøker, men kun lagt fra meg en håndfull. Farvel til våpnene er én av dem. Makan til fjollete suppebok. Klassiker? Pøh!

Den er tydeligvis best brukende til å kvitte seg med en besatt høyrehånd.
*injoke for filmfreaks*

Gammel 08-02-08, 23:41   #68
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Elinblu, humørløs eller humorløs?? Jeg tror du er hverken eller jeg da Og ja, jeg vet at man nå skal skrive hverken uten h, men jeg nekter! *sta*

Takk for tilliten! Og formen hverken er nå inne i varmen igjen, så noen ganger nytter det å være sta.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 23:47   #69
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Takk for tilliten! Og formen hverken er nå inne i varmen igjen, så noen ganger nytter det å være sta.

Oh yes!! Herlig, da kan jeg skrive det med god samvittighet

Gammel 09-02-08, 02:14   #70
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Den lukkede bok (husker ikke forfatter Jette Kårsbøl eller noe tror jeg) kunne etter min mening bare ha forblitt lukket! Fytti grisen for noe vissvass!

Alkymisten er en nydelig bok, kan ikke skjønne at folk ikke liker den. Det meste av Paulo Coelho er igrunnen veldig bra!

Gammel 09-02-08, 12:52   #71
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da ble jeg ferdig med "Den digitale festning" i natt, og den var da ikke dårlig. Ikke så dårlig at den blir avbefalt syns jeg. Grei nok.

Gammel 09-02-08, 18:03   #72
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hater denne tråden og avbefaler alt av Paolo Coelho og Anne Holt i protest.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 18:30   #73
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg hater denne tråden og avbefaler alt av Paolo Coelho og Anne Holt i protest.

Du hater tråden, men kommer med kvalitetsavbefalinger, meget mystisk!

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 10:29   #74
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Du hater tråden, men kommer med kvalitetsavbefalinger, meget mystisk!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:46.