Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Totalt unødvendig! Om å kaste nesten nye møbler

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-08, 20:41   #1
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Totalt unødvendig! Om å kaste nesten nye møbler

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Og hvilken by er dette?

Kristiansund

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 13:36   #2
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Det er fryktelig trist når man ser slikt. Men, jeg må innrømme at jeg har hatt en god del møbler jeg har slitt med å få gitt bort. Merker stor forskjell etter at Ikea kom til byen. Folk vil heller ha nytt.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 14:08   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje du kan foreslå for styret at når de henger opp/sender ut info om at det er satt ut containere, så informerer de også om at
- det koster å kaste innholdet i containerne
- De oppfordrer til å gi bort eller selge på Finn.no dersom ting er helt brukbare
- Eventuelt at de setter ting på utsiden av containerne

Gammel 20-02-08, 14:14   #4
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Kanskje du kan foreslå for styret at når de henger opp/sender ut info om at det er satt ut containere, så informerer de også om at
- det koster å kaste innholdet i containerne
- De oppfordrer til å gi bort eller selge på Finn.no dersom ting er helt brukbare
- Eventuelt at de setter ting på utsiden av containerne

Det har jeg gjort, så jeg håper at det kommer oppslag i oppgangene før vårryddingen.

Angående sengen jeg plukket med meg, så fikk jeg gratis bolter på Ikea og storebror er en veldig fornøyd eier av ny seng.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 14:16   #5
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Så bra.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.