Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Vinterferieplaner?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Kva skal du i vinterferien?
Vinterferie kva er det? Her er det jobb /skule og bhg som vanlig! 36 37,89%
Alle mann fri-og ut på tur! 13 13,68%
Alle mann fri, men vi blir heime. 9 9,47%
Mor heime med barn,far jobbe jobbe.. 13 13,68%
Far heime med barn,mor jobbe jobbe.. 3 3,16%
Mor ut på tur med/uten barn,far jobbe.. 3 3,16%
Far ut på tur med/uten barn,mor jobbe.. 1 1,05%
Far og mor jobbe, barna på tur til besteforeldre/event.andre 5 5,26%
Dustepoll(hehe) 3 3,16%
Annet 17 17,89%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 95. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-08, 23:16   #21
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterferien-planer?

Her skal mor ut på tur med ungene, mens far jobber.

Sambo reiser ut i nordsjøen på tirsdag, så på fredag setter jeg og ungene oss på toget og drar til mine foreldre. Skal bli så godt!

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 23:17   #22
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal være hjemme og kjede meg ihjel i 5 uker.

Gammel 10-02-08, 23:17   #23
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg skal være hjemme og kjede meg ihjel i 5 uker.

Men vinterferien varer jo ikke i fem uker?

Gammel 10-02-08, 23:21   #24
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi skal jobbe men planen er at mannen skal ha fri fredagen med storebror så drar de i Tryvann og står slalom den dagen.
Lillebror skal i barnehagen som vanlig.

Gammel 10-02-08, 23:21   #25
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Far jobber, som vanlig, mor er hjemme med 4 barn, som vanlig... Skal på dyr påskeferie, så vinterferie har vi ikke råd til.

Gammel 10-02-08, 23:33   #26
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Her er alt ved det vante med unntak av skolefri. Eldstemann skal tre dager på SFO i vinterferien og gleder seg veldig. Da er de få barn og har alltid morsomt opplegg.
Jeg skal jobbe et par kvelder. De minste skal i barnehagen tre dager og mannen på jobb hver dag. Mamman min kommer og skal være her store deler av uka, gleder meg til å ha fri til å trene alene. Håper å få en IKEAtur med min kjære en kveld når vi først har barnevakt.
Håper på fint vær så mamma kan få luftet ungene. Hun er kjempeflink til å finne på morsomme ting med den og en racer til å rydde/vaske når hun er her
(Blir rett og slett som å ha hushjelp 3 hele dager)

Gammel 10-02-08, 23:33   #27
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Men vinterferien varer jo ikke i fem uker?

Nei, men med vinterferie, påskeferie og praksisperiode der kun de som er lærerstudenter får praksis, så blir det altså fem uker dødtid fra og med ferien.

Gammel 11-02-08, 08:17   #28
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Hos oss var det vinterferie to dager i forrige uke.

Mannen var på jobb mens jeg og barna var hjemme.

Gammel 11-02-08, 08:28   #29
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har ikke vinterferie, men siden jeg planlegger å føde i nær framtid, og mannen da skal være hjemme med oss i 3 uker, så blir det jo ikke jobbing. Men Kaninungen skal i barnehagen for det meste.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 08:30   #30
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vinterferieplaner?

Storesøster skal på sfo, mellomsøster og lillebror i barnehagen og gubben og jeg på jobb. Kropp og sjel kunne tenkt seg vinterferie, men men.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 08:30   #31
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Vinterferie?

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 09:36   #32
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eldstejenta som går på 3.trinn vil ikke være på SFO når det er skolefri, så det blir ei hel uke fri for henne. Minstemor fikk velge om hun ville i barnehagen, men hun vil ha fri hun også. Mine foreldre kommer på besøk og er derfor sammen med ungene mens vi jobber mandag-onsdag. Torsdag og fredag skal vi ha fri, hele gjengen, så da blir det langhelg på hytta. Gleder oss veldig

Gammel 11-02-08, 09:44   #33
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Jobbe hele uken og begge ungene skal barnehagen som vanlig.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 09:46   #34
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har fri alle mann og skal på tur. Reiser på hytta og skal være hele uken, jeg gleder meg!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 09:49   #35
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi drar nok en tur på hytta tenker jeg.

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 10:21   #36
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Første helgen skal vi på firmahytta med gode venner. Blir litt rart å dra på hyttetur til en "fremmed" hytte, og UTEN arbeidstøy.

Neste uke blir det langhelg på vår egen hytte. Vi drar oppover på onsdag etter jobb, og den helgen skal brukes til å flytte inn i nybygget. Hurra! Endelig begynner alt å bli ferdig, og "gammelhytta" blir kun sove/lekeavdeling.

Gammel 11-02-08, 11:56   #37
tiril
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Mange her synnes ikke det.

Svigermor er lærer på barneskolen og hun synnes det er idiotisk.
Og mange forelsre har ikke peiling på hva de skal gjøre for å få kabalen til på gå opp med 14 dager med fri.
Mange her som jobber skift i helsesektoren eller\og industriene.
Og som ikke bare kan ta fri fra 8-16 jobb.
Mange av lærerne mener at det blir for mye fri for ungene, og det avbrekket i februar\mars 1 mnd før påske gjør mange godt.
Samme mener veldig mange elever

Sant nok! Hørtes berre utruleg lekkert ut med 2 veker sammen hengande ferie, men det er nok sikkert betre med 2 separate veker som vi har.

Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 11:58   #38
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jobb og barnehage som vanlig.
Vi skal ha en ukes ferie i april,da drar vi til Portugal.

Gammel 11-02-08, 11:59   #39
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Jeg og ungene blir hjemme,mannen skal jobbe.
Blir det bra vær,blir det noen dagsturer på forskjellig tenker jeg.

Gammel 11-02-08, 12:17   #40
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tar med meg guttene "hjem" til mine foreldre.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:58.