Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Prikker dere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-08, 18:22   #61
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker dere?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nettopp - de grå prikkene gir ikke poeng, men de er jo prikker de også. Kommentaren er da det viktigste uansett.

Ja, noen prikker er små, men det er ikke størrelsen som teller.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 18:23   #62
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Keep telling yourself that.

Gammel 11-02-08, 18:24   #63
Tispa
Hundegal

Tispa sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Tispa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Du skilpadda : Du fikk en grønn jooooo

Gammel 11-02-08, 18:25   #64
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tispa, her.

Du skilpadda : Du fikk en grønn jooooo

Ja jammen. Da er du en fullbefaren prikker, da!

Gammel 11-02-08, 18:26   #65
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis man ikke har opparbeidet seg "reputation power" enda og rødprikker noen, hva slags farge får den prikken da, tro? Fortsatt grå? (Da kan jo ferske brukere rødprikke i det skjulte, så lenge kommentaren som følger med er hyggelig. )

Gammel 11-02-08, 18:31   #66
Tispa
Hundegal

Tispa sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Tispa har et hav av muligheter foran seg
Standard

tja si det du.. Ikke bare å prøve heller, ikke hyggelig å få en negativ i rekka.

Gammel 11-02-08, 18:35   #67
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Hvis man ikke har opparbeidet seg "reputation power" enda og rødprikker noen, hva slags farge får den prikken da, tro? Fortsatt grå? (Da kan jo ferske brukere rødprikke i det skjulte, så lenge kommentaren som følger med er hyggelig. )

Har du lyst til å teste, så kan jeg sikkert godsnakke med HP og få ham til å sette prikkekraften din ned til null?

Gammel 11-02-08, 18:38   #68
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prikker støtt&stadig.

Gammel 11-02-08, 18:40   #69
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Har du lyst til å teste, så kan jeg sikkert godsnakke med HP og få ham til å sette prikkekraften din ned til null?

Hvis jeg var HP og leste dette, så vet jeg hvem jeg hadde gjort til null.

Gammel 11-02-08, 18:48   #70
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prikketråder blir alltid underholdende.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 18:49   #71
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Så ampert det blir når man snakker om prikker, da. De har visst en tendens til å opphisse folk. He. Hehehe. Eh.

Sist redigert av rajraj : 11-02-08 kl 19:02. Årsak: La på latter.
rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 18:50   #72
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det er meter per sekund.

Gammel 11-02-08, 18:50   #73
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eventuelt the motion of the ocean.

Gammel 11-02-08, 18:52   #74
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prikker, det er en hyggelig måte å kommentere bra innlegg, gode kommentarer, fine synspunkt og trøste/støtte og klemme på. Og så rødprikker jeg, når jeg er rykende uenig eller synes noen oppfører seg slemt eller dumt.

Gammel 11-02-08, 19:27   #75
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg prikker, det er en hyggelig måte å kommentere bra innlegg, gode kommentarer, fine synspunkt og trøste/støtte og klemme på. Og så rødprikker jeg, når jeg er rykende uenig eller synes noen oppfører seg slemt eller dumt.

:lurer på hvilken kategori jeg havner under:

Gammel 11-02-08, 19:28   #76
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg prikker når jeg husker det. Prøver å gjøre det ganske ofte og lar det alltid følge med kommentar. Også prøver jeg å bli flinkere til å skrive og ikke bare lese...kommer seg vel proporsjonalt med at jeg blir kvitt vannet i kroppen håper jeg. :skvulperover:

Gammel 11-02-08, 19:51   #77
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

:lurer på hvilken kategori jeg havner under:

Du får liste opp alle de aktuelle eksemplene dine, så kan vi ha gjettekonkurranse når det gjelder hvilken kategori vi tror de faller inn under.

Gammel 11-02-08, 19:59   #78
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Har så vidt begynt å prikke. Det blir nok mer.

Gammel 11-02-08, 20:03   #79
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg prikker, men får alltid beskjed om at jeg må prikke noen andre. Så jeg må bli flinkere å prikke.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 20:04   #80
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn i ettertid ser jeg at jeg jo konsekvent prikker de samme hele tiden. Det kan henge sammen med stalkervanene mine.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.