|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#63 |
|
Hundegal
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
Sv: Prikker dere?Du skilpadda : Du fikk en grønn jooooo
|
|
|
|
#65 |
|
<*(((<
|
Sv: Prikker dere?Hvis man ikke har opparbeidet seg "reputation power" enda og rødprikker noen, hva slags farge får den prikken da, tro? Fortsatt grå? (Da kan jo ferske brukere rødprikke i det skjulte, så lenge kommentaren som følger med er hyggelig. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Hundegal
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
Sv: Prikker dere?tja si det du.. Ikke bare å prøve heller, ikke hyggelig å få en negativ i rekka.
|
|
|
|
#67 |
|
flisespikker
|
Sv: Prikker dere?
Har du lyst til å teste, så kan jeg sikkert godsnakke med HP og få ham til å sette prikkekraften din ned til null?
|
|
|
#68 |
|
By the Sea
|
Sv: Prikker dere?Prikker støtt&stadig.
|
|
|
#71 |
|
*_*
|
Sv: Prikker dere?Så ampert det blir når man snakker om prikker, da. De har visst en tendens til å opphisse folk. He. Hehehe. Eh.
Sist redigert av rajraj : 11-02-08 kl 19:02. Årsak: La på latter. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Epikur
|
Sv: Prikker dere?Jeg prikker, det er en hyggelig måte å kommentere bra innlegg, gode kommentarer, fine synspunkt og trøste/støtte og klemme på. Og så rødprikker jeg, når jeg er rykende uenig eller synes noen oppfører seg slemt eller dumt.
|
|
|
#75 |
|
seru
|
:lurer på hvilken kategori jeg havner under:
|
|
|
|
#76 |
|
En Som Trener
|
Sv: Prikker dere?Jeg prikker når jeg husker det. Prøver å gjøre det ganske ofte og lar det alltid følge med kommentar. Også prøver jeg å bli flinkere til å skrive og ikke bare lese
|
|
|
#77 |
|
flisespikker
|
Du får liste opp alle de aktuelle eksemplene dine, så kan vi ha gjettekonkurranse når det gjelder hvilken kategori vi tror de faller inn under.
|
|
|
#78 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prikker dere?Har så vidt begynt å prikke. Det blir nok mer.
|
|
|
#79 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prikker dere?Jeg prikker, men får alltid beskjed om at jeg må prikke noen andre. Så jeg må bli flinkere å prikke. |
|
|
|
![]() |
|
|