|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?Vi skal ut å spise med et vennepar. Men det var tilfeldig og planlagt lenge før noen av oss koblet med at 14.02 var Valentines.
![]() |
![]() |
#22 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?Så morsomt at han oppfattet morsdagen, da! Et lite håp om at han også får med seg valentinedagen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?
![]() |
#24 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?Er det slik at kjerringer sitter rundt om i landet og forventer ting AV mannen? Siden når ble Valentines om å være kravstor? Burde ikke en slik dag handle om hverandre som par, ikke at en part skal varte opp den andre?
![]() |
#25 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?Planen er å se mannen dypt inn i øynene over en flaske med ... øh ... cola light? Vi skal spise en bedre middag, i hvert fall! :bryllupsdag:
![]() |
#26 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?
Er du også gift med min mann?
![]() |
#28 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?Jeg planlegger ingenting, og gubben planlegger forhåpentligvis ingenting. Påtvungen romatikk gjennom media (og tradisjoner fra USA) kan jeg spare meg for.
![]() |
#29 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?Ikke noe spesielt, mannen min er like lite interessert i det som jeg. Vi feirer ikke bryllupsdag heller vi. :lite romantisk:
![]() |
#30 |
Borte
|
![]() Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?Jeg skal være hjemme alene med en bok og TV. Mannen skal på quiz som han alltid er på torsdager. Med andre ord - vi feirer ikke Valentines day.
![]() |
#31 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?Vi feirer ikke, så vi skal ikke gjøre noe spesielt sammen som par. Men vi kommer derimot til å nyte at det er første dag i en velfortjent ferie, og det er jo ikke så verst bare det!
![]() |
#33 |
WF: BNBE
![]() Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?Mannen skal jobbe seinvakt. Jeg skal ut og rangle med barselgruppa mi (fra 2005). Ikke så veldig romantisk, men veldig hyggelig, i hvert fall for meg!
![]() |
#35 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?Vi har ingen planer. Har ingen tradisjoner med det.
![]() |
#36 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?Ingen planer, feirer ikke sånne dager vi.
![]() |
#37 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?Jeg hadde planlagt at vi kunne dra bade hele familien i morra i stedenfor fredagen.
![]() |
#38 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?Jeg skal på kino med Skilpadda. :flyfille:
![]() |
#39 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?Alle som har planer om å dele en flaske vin med sin kjære i morgen kan vurdere denne elegante, perlende, romantiske (og rimelige) opplevelsen: Zinfandel Blush
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske? Sist redigert av Veronal : 13-02-08 kl 15:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Hva er planen for Valentine-dagen?Vi skal i 4-årsdag til en nevø. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|