Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Nettverk og inhabilitet

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-08, 13:42   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettverk og inhabilitet

Jeg syns prosessen har vært rotete og kritikkverdig, og det er masse ting i selve saksgangen som bør tas tak i.

Sitat:

Torstein Moland, Terje Rød-Larsen og Victor Norman er alle eksempler på at menn som tråkker feil blir gjenstand for akkurat det samme. For å ikke glemme Tore Tønne. Jeg mener dette viser at dette heksejaktfenomenet verken er av ny art, parti- eller kjønnsrelatert.

Det at det blir et sterkt kjør på en slik sak er ikke nytt nei. Men dette "venninne"maset syns jeg derimot er en fullstendig digresjon, og ja, jeg mener det er en kjønnsdimensjon i at det dras frem. Det pleier aldri å trekkes frem at menn kjenner hverandre, sitter i nettverk sammen eller har deltatt i selskapelighet sammen. Så lenge de ikke er nære venner.

I Tore Tønne-saken var det snakk om renheklet korrupsjon mellom bekjente/venner. Det er noe annet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47.