|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Etikettespørsmål; prostituerte
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Mother of Dragons
|
Hehe, det finnes holdepunkter for at du kanskje har for bra humor, for her er den ofte på lavnivå.
![]() |
#5 |
|
Lavnivå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Etikettespørsmål; prostituerteJeg syns alfaCharlie er morsomst.
![]() |
#7 |
Leser
|
Det er i alle fall en rekke menn som bare tror man sier nei fordi man er en blyg liten blomst, og man lar seg sikkert overtale med litt masing. :urk:
![]() |
#8 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De bryr seg sikkert ikke så mye, og blir sikkert utsatt for verre ting enn ufin avvisning, men jeg oppfatter dem ikke som truende (kanskje jeg er naiv) eller veldig plagsomme, mer overraskende egentlig, selv om dette ikke var første gang det skjedde. Jeg kan ikke se at jeg har noe å tape på å behandle dem skikkelig, men om jeg var kvinne og ble prøvd plukket opp av en «horekunde» antar jeg at jeg ville oppfatte det som mye mer ubehagelig. Jeg tror dette er en situasjon som ikke lar seg oversette så lett til motsatt kjønn egentlig.
Det har jeg lurt på også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ofte sett at gutter lykkes med dette som sjekketriks, men det fungerer kanskje ikke andre veien?
![]() |
|
|