|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Boken som endret mitt livJeg vet ikke helt om det er noen bok som har forandret livet mitt sånn direkte, men en som har gjort særdeles sterkt inntrykk er "Hundre års ensomhet" av Gabriel Garcia Marquez.
|
|
|
|
#42 |
|
Textrovert
|
Sv: Boken som endret mitt liv
|
|
|
#43 |
|
kamerat
|
Sv: Boken som endret mitt livHvis det er åndssnobberi å mistenke at Dan Brown neppe ville maktet å forandre livet mitt, så vil jeg gjerne fortsette å være åndssnobb og gjøre Zoë matt.
|
|
|
#44 |
|
intro
|
Sv: Boken som endret mitt livPå en indirekte måte endret nok Gunnar Staalesens Varg Veum-krim Din, til døden livet mitt. Jeg syntes det var en knakende god bok da jeg leste den i 1994, en av de aller beste krimmene jeg hadde lest.
|
|
|
|
#45 |
|
Passiv
|
Sv: Boken som endret mitt livForandret mitt liv er kanskje å ta i litt, men Jan Wieses Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede er vel det nærmeste jeg kommer. En fantastisk bok som var en viktig bidragsyter til å bringe min vininteresse over i en nerdepsykose jeg håper jeg aldri kommer ut av. |
|
|
|
#46 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her også.
|
|
|
#47 |
|
By the Sea
|
Det er på ingen måte åndssnobberi å være sikker på at Dan Brown ikke ville forandret/påvirke livet ditt.
|
|
|
#48 |
|
Trøtt
|
En av mine absolutte favorittboeker!
2006 - 2012 - 2012 Sist redigert av Palmen : 14-02-08 kl 11:23. Årsak: fjernet en t |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Leser
|
Sv: Boken som endret mitt livJeg har mange bøker som har forandret meg, men ikke livet mitt. Jeg har ikke hatt lyst til å bli sykepleier når jeg leste om Florence Nightingale feks. Steinbeck kommer høyt opp på listen. Men også mye "faktabøker". "Mørke midt på dagen" er en bok jeg likte å lese veldig godt, "URO" og "Ingen Ingensteds". Jeg elsket å leste om Kristin Lavrandsdatter triologien, jeg var gravid med min eldste, syntes det passet godt å lese den da.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 14-02-08 kl 11:20. Årsak: La til siste setning |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| yndlingslitteratur |
|
|