Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor fort prikker du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor lang tid har du brukt på å gi de siste 20 prikkene du har gitt?
3 dager eller mindre 9 7,03%
4-7 dager 12 9,38%
1-2 uker 23 17,97%
2-4 uker 23 17,97%
1-2 måneder 31 24,22%
2-4 måneder 10 7,81%
Mer enn 4 måneder 12 9,38%
Har ikke gitt så mange som 20 prikker 5 3,91%
Prikker? Hvada prikker? 1 0,78%
Dustepoll! 2 1,56%
Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-08, 21:53   #61
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fort prikker du?

En uke.

Gammel 14-02-08, 09:52   #62
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skal definitivt bli flinkere til å prikke, og innser at jeg burde svart "nei jeg prikker ikke" i den andre tråden.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 22:22   #63
Myrtel
Ny

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Rogaland
Myrtel har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ok. Siden jeg er temmelig fersk her må jeg bare innrømme at jeg har ingen anelse om hva dere snakker om. Hvor kan jeg lese litt om hva denne prikkinga går ut på?

Hilsen

Myrtel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 22:26   #64
Myrtel
Ny

Standard

Hmmmm... jeg fant en plass selv der jeg kan lese mer om det. Som man leter finner man.

Gammel 14-02-08, 22:27   #65
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrtel, her.

Ok. Siden jeg er temmelig fersk her må jeg bare innrømme at jeg har ingen anelse om hva dere snakker om. Hvor kan jeg lese litt om hva denne prikkinga går ut på?
Hilsen

For informasjon, vennligst henvend Dem i informasjonen.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 22:30   #66
Myrtel
Ny

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

For informasjon, vennligst henvend Dem i informasjonen.

Jepp, det var den jeg tenkte på (ikke at jeg ble så ufattelig mye mer smartere av å lese der da).

Gammel 14-02-08, 22:35   #67
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eldste gitt: 3.2
Nyeste gitt: 14.02

Eldste fått: 27.1
Nyeste fått: 14.02

Gammel 14-02-08, 23:31   #68
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrtel, her.

Jepp, det var den jeg tenkte på (ikke at jeg ble så ufattelig mye mer smartere av å lese der da).

Da må du bare lese mer. Man blir litt smartere for hver gang man leser der, og til slutt blir man kjempesmart.

Gammel 14-02-08, 23:47   #69
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For åtte timer siden.

Gammel 14-02-08, 23:51   #70
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

31. januar prikket jeg Tinetoff. Det er den eldste prikken jeg har i kontrollpanelet mitt.

Den eldste jeg har fått, er fra 7. februar, så da er jeg vel gjerrig da, som får mer enn jeg gir.

Identisk her.

Eller mer poppis og veltalende enn snittet, tenkte jeg. :innbilsk:

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Da må du bare lese mer. Man blir litt smartere for hver gang man leser der, og til slutt blir man kjempesmart.

sjempesjempe smart

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

For åtte timer siden.

Siden du ga din eldste prikk? Går det an?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 00:00   #71
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Den eldste prikken jeg har gitt er fra 16/1.
Den siste prikken jeg gav er fra idag 14/2.

Den eldste prikken jeg har fått er fra 21/1.
Den nyeste jeg har fått er fra 11/2.

Gammel 15-02-08, 00:00   #72
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

For åtte timer siden.

Det var kjapp prikking. Eller kanskje du skulle lese spørsmålet en gang til?

Gammel 15-02-08, 00:02   #73
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Siden du ga din eldste prikk? Går det an?

Gud! Godt noen er våkne!
Eldste? :skråller: 23. januar. Bør jeg gå i en skammekrok og skjemmes dobbelt?

Gammel 15-02-08, 00:04   #74
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Gud! Godt noen er våkne!
Eldste? :skråller: 23. januar. Bør jeg gå i en skammekrok og skjemmes dobbelt?

Ingen grunn til det. Jeg er heller ikke den kjappeste prikkeren her.

Gammel 15-02-08, 13:28   #75
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

9. januar. Jeg er ingen flink prikker.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 13:40   #76
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

11.2
Har vært over gjennomsnittlig aktiv.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 13:52   #77
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg prikker stort sett hver gang jeg er innom "raus" som jeg er. Finner alltid noe bra å prikke på. Men at raushet lønner seg kan jeg ikke se

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 23:52   #78
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

obs... jeg svarte visst feil... svarte egentlig på hvor lenge siden jeg FIKK siste prikk, det var 2-4 uker siden, mens den eldste jeg GA var 1 uke (hvor skulle jeg evt stemt da? 4-7 dager eller 1-2 uker, hmm..)

Gammel 16-02-08, 00:33   #79
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Eh, lese rett ja. Den eldste ble gitt 06.02. Den nyeste i ettermiddag.

Gammel 27-12-09, 19:49   #80
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem faen er det som kjeder seg rundt her nå?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:09.