|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Firmatur i 2-3 timers radius fra Trondheim?Jeg skal fikse en firmatur, og jeg kommer ikke på andre alternativer enn Teveltunet (meråker).
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 15-02-08 kl 16:26. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Firmatur i 2-3 timers radius fra Trondheim?Åre har det meste og er nært Trondheim. Selv om Holidayclub er et SPA-hotell finnes det masse andre aktiviteter i tillegg www.holidayclub.se Det er også mange andre flotte steder å overnatte i Åre. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Firmatur i 2-3 timers radius fra Trondheim?Jeg anbefaler også Holiday club i Åre. Vi var overhodet ikke på spa da vi var der. Hotellet er kjempefint og det er uteområdene også! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Firmatur i 2-3 timers radius fra Trondheim?Send en mail med forespørsel
|
|
|
#9 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Firmatur i 2-3 timers radius fra Trondheim?Røros, Quality Hotel Røros har mange aktiviteter dere kan være med på. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Energisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Firmatur i 2-3 timers radius fra Trondheim?Jeg ville valgt Oppdal på sommeren/høsten - rafting, villmarksleir etc. eller Åre på vinteren! |
|
|
|
![]() |
|
|