|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Borte
|
![]() Sv: Skal jeg til Istanbul? Overbevis meg!Selvsagt skal du reise. Fire dager borte er da ingenting, og du må jo oppleve Istanbul når du har muligheten.
![]() |
#22 |
Borte
|
![]() Sv: Skal jeg til Istanbul? Overbevis meg!
![]() |
#23 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Skal jeg til Istanbul? Overbevis meg!
Pamina & ![]() Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero) Sist redigert av Pamina : 15-02-08 kl 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
intro
|
![]() Sv: Skal jeg til Istanbul? Overbevis meg!Se der, ja!
![]() |
![]() |
#25 |
Borte
|
![]() Sv: Skal jeg til Istanbul? Overbevis meg!Hvis det kan være til trøst og nytte så kan jeg jo fortelle deg at jeg ikke ville hatt snev av gruing eller dårlig samvittighet for å være borte fra halvannetåringen. Om noen forventet at jeg skulle grue meg, så ville jeg aldri skjønt det en gang. DårligMorTM.
![]() |
#27 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Skal jeg til Istanbul? Overbevis meg!Jeg ville også reist! Soleklart, fordi jeg alltid har hatt lyst til å reise til Istanbul, og jeg neppe ville fått med meg familien på ferie dit. Så en jobbtur er passende. Jeg tror ikke jeg ville "prioritert" en kjedelig konferanse hvis den lå i London, Paris, Berlin etc. Dette er steder jeg har vært opp til mange ganger før og hvor jeg garantert kommer tilbake. Jeg har heller ikke samvittighet til å skulke forelesninger når jeg har vært på konferanser og kurs. Ihvertfall på kurs, ettersom de er så vanvittig dyre for arbeidsgiver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal jeg til Istanbul? Overbevis meg!Det er enda godt at jeg aldri har fortalt deg om hvordan jeg reiste med tog i dagevis, Italia på langs og Hellas på tvers, for å komme til Istanbul. Og at jeg gjorde vendereis allerede dagen etter at jeg hadde kommet frem, fordi jeg hatet å være i byen. Ja. Sannelig godt jeg aldri har fortalt deg om dette.
![]() |
#29 |
Trøtt
|
![]() Sv: Skal jeg til Istanbul? Overbevis meg!Jeg hadde droppet det. Istanbul har noen fantastiske severdigheter, men er ellers en kjedelig og dyr by. Er konferansen i tillegg dårlig så er det ikke verdt det. Syns jeg. (Bruk heller 3-4 dager på jentetur til en annen storby!)
![]() |
#30 |
Audacious
|
![]() Sv: Skal jeg til Istanbul? Overbevis meg!Jeg ville ha benyttet anledningen til å kunne reise dit uten å bli uglesett for å bryte turistboikotten av Tyrkia...
![]() |
|
|