Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Bonanza? Ser dere på det?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Ser du på Bonanza?
What?! Finnes det noen som ikke ser Bonanza, eller som ikke vet hva det er?? 4 5,56%
Ja, jeg ser på Bonanza, må få det med meg! 1 1,39%
Har hørt om det, men ser ikke på det (jeg er domm som et brø) 11 15,28%
Ser på det hvis det tilfeldigvis står på ... 16 22,22%
Bo-hva_har_du? 12 16,67%
Tam ta ta dam ta ta dam ta ta TA TAAAAA, Tam ta ta tam tam tam tam tam taaaam 28 38,89%
Deltakere: 72. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-08, 10:38   #41
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bonanza? Ser dere på det?

Jeg vil heller skyte slemme Cowboyer.

Gammel 15-02-08, 10:39   #42
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Bonanza? Ser dere på det?

Jeg vil helst ha Dr. House som PAL til avkommet

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 10:55   #43
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Tam ta ta dam ta ta dam ta ta TA TAAAAA, Tam ta ta tam tam tam tam tam taaaam

Dette stemmer jo ikke i det hele tatt. Du må få en modde til å rette det til:
Tam tata tam tata tam tata tam tam tam TAAAA, tam tatta tam tata tam tata tam tata tam tam tam tam TAAAA.

Og nei, jeg ser ikke på. Jeg bare hører sangen.

Gammel 15-02-08, 11:00   #44
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svarte feil. Har aldri hørt om det, og syntes dermed i farten at det øverste alternativet talte til meg. Idet jeg klikket, skjønte jeg at jeg skulle ha lest alle alternativene skikkelig først.

Gammel 15-02-08, 11:09   #45
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Vet ikke helt hvilket alternativ som passer for meg. Jeg så vel bortimot alle episodene på TV da jeg var enslig og hadde god tid lørdag og søndag formiddag. Jeg elsker westerns.

Gammel 15-02-08, 11:15   #46
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Det var en av flere viktige serier vi fulgte med på i studietiden. :nynne kjenningsmelodien:

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 11:22   #47
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Det hender jeg ser på det hvis det tilfeldigvis står på, men det er ikke akkurat noe must.

Gammel 15-02-08, 11:46   #48
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg vil heller skyte slemme Cowboyer.

Jeg vil kline med de fine.

Gammel 15-02-08, 11:47   #49
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, det er jo "Sinte Festus"-melodien, jo!

Gammel 15-02-08, 12:15   #50
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ser ikke på det, nei, synes det er så dårlig at det grenser til komisk. Nesten bra på en kitchy måte, liksom. Herr Kanin elsker det, og blir i strålende humør hvis han kan få lov til å slange seg på sofaen foran Bonanza på en lørdags formiddag (men jeg tror skiskyting går foran...).
Men nå har jeg melodien på hjernen!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 12:16   #51
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Å, det er jo "Sinte Festus"-melodien, jo!

Jaaa, det er det jo også. Herr Kanin pleier å synge med når Bonanza-melodien går: Her kommer jeg, og jeg er han sinte Festuuuus!
Ikke at jeg vet hvem denne Festus er, da. ??

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 12:28   #52
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er Prima Veras versjon, er det ikke? Eller husker jeg helt feil nå?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 13:59   #53
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg har sett mange episoder med Bonanza men det er ikke noe jeg må få med meg. Kanskje fordi jeg som oftest har sett dem før.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 14:00   #54
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er dette Bonzana? Jeg skulle til å svare at jeg ikke hadde hørt om det, men jeg tror jeg drar en slags kjensel på disse mennene her.

Men jeg ser nesten aldri på tv. Jeg hadde som nyttårsforsett at jeg skulle bli flinkere til å se på tv.

Opprinnelig lagt inn av Honeybunny, her.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 14:02   #55
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Burde vært flervalgs.

Ser på det i nøden og Tam ta ta dam ta ta dam ta ta TA TAAAAA, Tam ta ta tam tam tam tam tam taaaam.

Gammel 15-02-08, 14:53   #56
tiril
Passiv

Standard

Mangler eit alternativ. "Vil heller dø enn å sjå Bonanza"

Sett på spissen sjølvsagt

Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 15:29   #57
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honeybunny, her.

Går den ennå? Mimrer om tidsfordriv på ungdomsskolen.

Kan ikke si det ringer noen bjelle, men han der brune, bakerst der, ligner veldig på Ken'en jeg hadde til 80-talls Barbie'n min.

Gammel 15-02-08, 15:59   #58
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er lenge siden jeg har sett det, men ja, jeg liker Bonanza og så det nesten hver lørdag en stund (sammen med ungene). Snufs.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 16:00   #59
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ser på det hvis det tilfeldigvis står på ...

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 16:27   #60
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Joda ser på det om det står på men svært sjelden nå. Men så det bestandig før da jeg bodde alene og før barna kom. Nå blir det liksom ikke noe tid til mine ting mer... Synes det var veldig koselig å se, jeg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:46.