Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Selebukse til 1 1/2-åring

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-08, 02:00   #21
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selebukse til 1 1/2-åring

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Blobben er vel lita, så hvis det går greit med guttebukser har jeg iallefall to par på lager. Kan hentes på et bibliotek nær deg, lørdag om to uker.

Veldig gjerne!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 02:01   #22
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det 1. eller 8. mars, forresten?

Gammel 19-02-08, 15:30   #23
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Jeg ønsker meg en selebukse til 1 1/2-åringen, men det er ikke mange å finne. H&M har et par, men de er altfor tykke, og dessuten stive. Noen som vet hvor jeg kan finne selebukser, både i nettbutikker og i vanlige butikker? Mykt stoff, ikke nødvendigvis denim. Gjerne med minst mulig dilldall på, som blomster, kaniner osv.

Takk for tips!

Jeg har funnet noen i cord på cubus på salg nå nylig, men bare opp i str. 86.

Ellers har Ej sikke lei noen, de to øverste har vi og de er veldig myke og gode.

Gammel 19-02-08, 15:52   #24
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er det 1. eller 8. mars, forresten?

1. mars, mellom elleve og ett, nær kanelbollene. Jeg skal prøve å huske på buksene.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 01:40   #25
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

1. mars, mellom elleve og ett, nær kanelbollene. Jeg skal prøve å huske på buksene.

Så snill du er! Jeg vil selvsagt betale for dem.

Skal du møte noen andre, eller kan vi ta en kaffekopp?

Gammel 21-02-08, 00:09   #26
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. mars, mellom elleve og ett, nær kanelbollene.

:noterer i stalkealmanakken:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 00:14   #27
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

:noterer i stalkealmanakken:

Hvis det er meg du vil stalke, så synes jeg heller du kan invitere meg på mer av den gode kaffen på avdelingen din. Hvis det er Dragen, så skal jeg selvsagt ikke legge meg bort i det.

Gammel 21-02-08, 00:30   #28
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ser ut som om IdaT kommer med nye buksedresser i 2008-kolleksjonen. De som har vært tidligere er ikke til å få tak i, men det kan se ut på hjemmesidene til IdaT at det kommer nye. Det er ikke akkurat selebukser, men det er jo noe lignende og vi er veldig fornøyd med buksedress derfra.

www.idat.dk

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 00:33   #29
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvis det er meg du vil stalke, så synes jeg heller du kan invitere meg på mer av den gode kaffen på avdelingen din. Hvis det er Dragen, så skal jeg selvsagt ikke legge meg bort i det.

Akkurat nå var det Dragen jeg hadde i kikkerten(!), men både du og Dragen er veldig velkommen til å drikke min arbeidsgivers kaffe når som helst.

(Kaffeinvitasjon kommer, men feel free til å invitere deg selv også. Jeg har nok litt mindre møter og sånt enn deg, så jeg er fleksibel. Min faste kaffekamerat has left the building, og jeg merker at jeg stadig vekk dipper under anbefalt koffein-nivå).

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:54.