Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Jeg må kanskje kjøpe cherrox, eller?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-08, 22:16   #41
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg må kanskje kjøpe cherrox, eller?

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Disse har Bragus, han har aldri hatt cherrox.
Cherrox er pyton.

Dockboots har vi begge to, de er kjempegode!

litt letta over at noen er fornøyde med dock boots... har hørt litt av hvert, så jeg håper jenta mi trives med de (de få dagene hun får lov å bruke dem) *strengogsær*

Gammel 07-02-08, 22:43   #42
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gode såler har de også..
Topp å gå med.

Gammel 08-02-08, 01:59   #43
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Nå vurderer jeg å se om det går å oppheve kjøpet. ~TM~ kan du sjekke hvilken størrelse storebror har og hvor lang foten hans er? Herremannens fot er 16 cm (uten strømpe).

Jeg skal prøve å huske det før han reiser på hytta. Minn meg ev. på det pr. sms.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 09:31   #44
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørnen, her.

Anbefaler deg virkelig Kamik Snowcone. den er helt vanntett og foret tørker fort om man blir litt klam. For klam blir man åkke som.

For å finne rett størrelse må man ta ut innertøffelen og prøve den på foten. Den skal være romslig slik at det blir godt med luft rundt foten når man har på en tynn ullsokk.

Jeg har målt våre:

Innertøffels lengde ca 19 cm = str 13
Innertøffels lengde ca 21 cm = str 2 (det går over til et annet nummer når de blir større)

Jeg har tenkt å bestille via nett så da er det litt vanskelig å måle mot innertøffelen. Men takk for måling av innertøffel!!! :neier:

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg skal prøve å huske det før han reiser på hytta. Minn meg ev. på det pr. sms.

Nå har jeg sendt sms, bare om du får det til da.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 09:36   #45
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror dere at 31/32 kan passe en snart 5-åring? Jeg gjetter at han har ca 29 nå. I hvert fall er foten hans 16 cm.

Gammel 08-02-08, 21:13   #46
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan du ikke bare gå i en butikk hvor de har Kamik-støvler og sjekke hvordan str deres er da? Det er jo veldig forskjell fra merke til merke.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 21:28   #47
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Kjøp Viking Thermo du. De puster, er myke og kan vaskes i maskinen.

Det er ikke riktig at de puster... Det er luftbobler i materialet, som gjør at de er lettere enn andre vinterstøvler av denne typen.

Gammel 08-02-08, 21:58   #48
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Kan du ikke bare gå i en butikk hvor de har Kamik-støvler og sjekke hvordan str deres er da? Det er jo veldig forskjell fra merke til merke.

Det kan jeg selvsagt, det er bare det at jeg jobber all tid som ikke brukes til ting man må gjøre eller kos med Herremannen (slutten av et prosjekt). Nå har ~TM~ målt og hennes sønn har 0,5 cm større føtter og størrelse 31/32 så da er det bestilt. Takk ~TM~-vennen!

Gammel 08-02-08, 22:59   #49
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg håper du blir like fornøyd som det vi er.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 00:53   #50
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

MuckBoots er geniale ifht cherrox. Men det finnes billigvarianter som ikke er det samme som originalen. Jeg bruker mine ned til -15 grader om vinteren uten å fryse, og stort sett hele sommeren som arbeidssko, uten å svette. Blir ikke klam nei! Mannen har en dyrere variant enn meg, han har aldri hatt bedre arbeidsstøvler sier han, han bruker slike flere timer daglig.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 08:24   #51
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Er muckboots og dockboots det samme? Er det muckboots som er originalen?

Gammel 19-02-08, 23:55   #52
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hater Cherrox, men er strålende fornøyd med Viking Thermo. De brukes dog kun når det er vått ute......

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00.