|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Jeg må kanskje kjøpe cherrox, eller?
litt letta over at noen er fornøyde med dock boots... har hørt litt av hvert, så jeg håper jenta mi trives med de (de få dagene hun får lov å bruke dem) *strengogsær*
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg må kanskje kjøpe cherrox, eller?Gode såler har de også..
|
|
|
#43 |
|
trøtt
|
Jeg skal prøve å huske det før han reiser på hytta. Minn meg ev. på det pr. sms.
|
|
|
#44 |
|
|
Jeg har tenkt å bestille via nett så da er det litt vanskelig å måle mot innertøffelen. Men takk for måling av innertøffel!!! :neier:
Nå har jeg sendt sms, bare om du får det til da. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Personlig pessimist
|
Det er ikke riktig at de puster... Det er luftbobler i materialet, som gjør at de er lettere enn andre vinterstøvler av denne typen.
|
|
|
|
#48 |
|
|
Det kan jeg selvsagt, det er bare det at jeg jobber all tid som ikke brukes til ting man må gjøre eller kos med Herremannen (slutten av et prosjekt). Nå har ~TM~ målt og hennes sønn har 0,5 cm større føtter og størrelse 31/32 så da er det bestilt. Takk ~TM~-vennen! |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Einsam
|
Sv: Jeg må kanskje kjøpe cherrox, eller?MuckBoots er geniale ifht cherrox. Men det finnes billigvarianter som ikke er det samme som originalen. Jeg bruker mine ned til -15 grader om vinteren uten å fryse, og stort sett hele sommeren som arbeidssko, uten å svette. Blir ikke klam nei! Mannen har en dyrere variant enn meg, han har aldri hatt bedre arbeidsstøvler sier han, han bruker slike flere timer daglig. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg må kanskje kjøpe cherrox, eller?Er muckboots og dockboots det samme? Er det muckboots som er originalen?
|
|
|
#52 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg må kanskje kjøpe cherrox, eller?Hater Cherrox, men er strålende fornøyd med Viking Thermo. De brukes dog kun når det er vått ute...... |
|
|
|
![]() |
|
|