Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Overdriver foreldrene? (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-06, 14:03   #23
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overdriver foreldrene? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Tamrotter er da ikke skadedyr, ikke noe mer enn kaniner eller marsvin er det. Hvorfor ville du blitt sur over at den i det hele tatt var i barnehagen? Eller ville du blitt sur uansett hvilket dyr det var?

I mine øyne er rotter skadedyr uansett om man kaller dem tamme.

Jeg ville ikke likt at man tok med dyr av noe slag i barnehagen, det er ikke en god situasjon for noe dyr å være i med en masse unger over seg på én gang og dyret vil reagere annerledes enn man normalt kunne forvente. Jeg synes ikke det er forsvarlig. Selv den snilleste, mest saktmodige hund ville kunne bli stresset av en stor barneflokk.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51.