|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Fengsel?Dersom du blir dømt og satt i fengsel, korleis vil dagane sjå ut da?
![]() |
#3 |
trøtt
|
![]() Sv: Fengsel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
© All rights reserved
|
Enig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Fengsel?Det er sikkert forskjellig fra anstalt til anstalt. Da en jeg kjenner var på Ilseng, måtte han i alle fall jobbe - med å legge såpe i esker.
![]() |
![]() |
#9 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Fengsel?Snille Bergensis, før du raner en bank for å få sove en hel natt, vil jeg anbefale husmorferie. Jeg tror nemlig man sover bedre hvis man har god samvittighet.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Av og på bruker
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Fengsel?Jeg kjenner litt til kriminalomsorgen, og du kan definitivt ikke drikke vin der |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ventar stadig på vår
![]() |
#18 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
Jeg vet om en som var gravid og hadde farlig høyt blodtrykk. Hun måtte gjennom mye før hun fikk medisiner, legetilsyn etc. Og til slutt altså lov til å ta det med ro. Siden hun var syk var hun også så "heldig" at hun fikk bruke en herlig celle som ellers var brukt til innsatte med abstinenser o.l. Den hadde ekstraservice i form av gammel røyklukt, nedpissede madrasser og urin/avføringssøl utover doen. Det er jo toppers for en gravid kvinne.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Ventar stadig på vår
![]() |
#20 |
Leser
|
Politi må du vel også ha plettfri vandel for å komme inn på, muligens det blir litt vanskelig å studere fra fengslet?
![]() |
Emneord |
foreldrealenetid |
|
|