Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Interrail alene med en treåring - går det an?
Jeg holder på å lete frem nummeret til barnevernet 10 8,13%
Jeg vil bli med 19 15,45%
Det kan sikkert gå bra hvis dere planlegger litt 96 78,05%
Det er bare å reise i vei uten videre planlegging 3 2,44%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 123. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-08, 17:54   #10
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Jeg hadde ikke tatt sjansen. Jeg tenker b.la på om den voksne skulle bli syk og da være alene med en så liten unge.

Jeg var på Kreta med vesla, som da var 4 år, i 2004. Jeg turte reise alene, fordi jeg hadde noen venner på et hotell ikke langt unna. Heldigvis for det. Samme dag vi skulle reise våknet jeg med magesmerter og diare. Jeg slet med det hele dagen. Takket være mine venner så kunne jeg slappe av i bilen, mens de andre var på stranden.

Jeg tenker også på å komme til en stor jernbanestasjon med barnevogn og bagasje + en treåring. Nei, jeg ville ikke gjort det, men det er meg.... Hadde det vært flere voksne så kanskje, men da måtte det vært en klar plan og at man hadde mange dager på hvert sted man kom til.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
galskap, kosetur, reise med barn

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:52.