Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Obligatorisk barnehage for femåringer? (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-08, 12:02   #13
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Obligatorisk barnehage for femåringer?

Jeg mener i aller høyest grad at alle barn bør gå i bhagen før de begynner på skolen men liker ikke tanken på bhage som obligatorisk. Det blir litt som å senke skolealderen enda et år. Barnehage er noe helt annet en skole tross alt.

Vi skal reise mye og oppholde oss i utlandet neste år som er siste året i bhage til vesla. Det hadde derfor ikke passet oss. Uansett har hun gått i bhage i 4 år allerede så jeg er ikke bekymret. Men jeg vil ha valgfrihet til å bestemme selv hva vi gjør til hun er i skolealder.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
barnehage

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:12.