Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ny leilighet?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-08, 12:23   #1
Manitoba
Passiv

Stort smil

Ny leilighet?

Har trenden snudd fra upersonlige boligannonser til dette? Jeg lot meg rive med av den beskrivende teksten under hvert bilde (bare klikk i vei, det blir mer og mer personlig). Bare synd jeg ikke har penger nok.

Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 12:35   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny leilighet?

Det var et nydelig hus og fin leilighet ja.
Men snakker om å selge livsstil! Her var det jo både bilder av rødvinsblide venninner og barn og barnas venner og alskens "lykkelige sammenkomster".

Kanskje familien er med på kjøpet?
"Hus, kone, barn og venner selges... inkluderer også nabolagets spretne hakkespett OG ikke minst ekornet " *noterer meg bak øret til vi skal selge om noen måneder*

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 12:46   #3
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Himmel og hav (bokstavelig talt...)! Jeg likte best bildene av Nøtteliten, Hakkespett og Blåskjell. ("Hei, mitt navn er Skjell!") Og de glade hagefestdeltakerne!

Hvorfor vil noen flytte fra noe sånt, forresten?

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 12:52   #4
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Privatmegleren, tydligvis.

Gammel 20-02-08, 12:54   #5
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Hvorfor vil noen flytte fra noe sånt, forresten?

Skilsmisse. :spekulerer: Snakk om å selge en livsstil.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 12:56   #6
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå fikk jeg fullstendig latterkrampe. Bilder av ekorn og skjell??!

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 12:59   #7
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Er jo ikke så rart at megleren Kim Andre Krabbe måtte ha med noen bilder av både sjø, måker og skjell...

Gammel 20-02-08, 13:01   #8
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Det så nå ut til å være et riktig hyggelig sommerselskap på terassen
Det var veldig fint at de tok med at det fulgte med en sandkasse der de minste kunne utvikle sine kreative evner. Verdt en ekstra million det.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 13:04   #9
Wit
Av og på bruker

Wit sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Wit har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ja, ja..... Har de tenkt på å selge lenge eller??? Samlet bilder og sånt?

Wit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 15:19   #10
Dixie
Aktiv

Dixie sin avatar

Dixie er litt kul
Standard

Hvor mange ganger var ordet "utsikt" nevnt i tekstene?

Dekke til hundre mennesker? Joda. Har savnet den muligheten, merker jeg.

Dixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 15:35   #11
Wit
Av og på bruker

Wit sin avatar

Wit har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie, her.

Dekke til hundre mennesker? Joda. Har savnet den muligheten, merker jeg.

Wit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 17:51   #12
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Megler'n har lagt mye innsats i annonsen iallefall. "Kult hus" i følge 4-åringen.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 22:25   #13
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke grenser for hvor flott det er å ta sekken på ryggen og spasere til Jacobs heller.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 22:35   #14
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja ja, sånn kan det også gjøres. Jeg noterer meg også tips for forestående leilighetssalg.

For øvrig var det en flott flott leilighet.
Antar at hakkespettenes hakking, ekornenes kurring, rådyrenes gumling, vennenes sk(r)åling overdøver trafikkstøy fra Mosseveien

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 22:38   #15
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Ja ja, sånn kan det også gjøres. Jeg noterer meg også tips for forestående leilighetssalg.

For øvrig var det en flott flott leilighet.
Antar at hakkespettenes hakking, ekornenes kurring, rådyrenes gumling, vennenes sk(r)åling overdøver trafikkstøy fra Mosseveien

Ja, det påpekte gubben her også . Hvis vi skulle selge, tror jeg at jeg skulle tatt bilde av naboens puddel .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 22:41   #16
Koma

Koma sin avatar

Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Ja, det påpekte gubben her også . Hvis vi skulle selge, tror jeg at jeg skulle tatt bilde av naboens puddel .

Ja, jeg tror jeg tar bilde av naboens lille terrier og fremstiller ham som hele bakgårdens kjæledegge som ikke går av veien for å vise sine sjarmerende triks i håp om å få en grillpølse

Gammel 22-02-08, 22:48   #17
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sikker på at om jeg hadde giddet å lese all teksten så nøye som man bør, så hadde jeg funnet masse info om mangler og skavanker som selger i ettertid kunne påropt seg å ha opplyst om ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 22:49   #18
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syns annonsen var både fin, litt teit og morsom.

"... eller ta med barna på fisketur. Hva er vel mer spennede enn et napp i snøret?"

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 22:51   #19
Koma

Koma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg er sikker på at om jeg hadde giddet å lese all teksten så nøye som man bør, så hadde jeg funnet masse info om mangler og skavanker som selger i ettertid kunne påropt seg å ha opplyst om ...

Antakelig. Det er farlig å love ekorn og napp i snøret

Gammel 22-02-08, 23:59   #20
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Nøtteliten og alle hans venner leker stadig sisten i trærne bak huset."

Seriøst??!! (måtte dåne litt her).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
eiendomssalg, salgstriks

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:34.