Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ullpysj

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-06, 22:17   #8
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Jeg har nettopp kjøpt en ullpysj fra Petit Bateau (stavet riktig mon tro?). Den er uten føtter, men med knepping i skrittet og langsmed bena. Den er veldig myk og god, tykkere enn Janus, men tynnere enn Nøstebarn. Prisen var heller ikke avskrekkende - 199,- hos Fru Lyng.

Da skal jeg ta en titt på den i morgen. Takk for tips

Opprinnelig lagt inn av Teofelia

Jeg anbefaler todelt pysj når de er ferdig med bleie, av den enkle grunn at da klarer de å gå på do selv om natten. Det kan jo hende de må vekke mamma og pappa likevel, men du slipper i alle fall å bli vekket av et "Mamma! Jeg fikk ikke av meg pysjen. Jeg har tissa meg ut!"

Det hadde jeg ikke tenkt på. Januspysjen har dobbelknapp oppe som hun ikke får opp. Det har reddet oss i vinter når hun var i den værste kle av seg på natten fasen. Foreløpig sover hun i sprinkelseng, så hun roper på oss når hun skal ut, også på do. Men det varer jo ikke evig.

Finnes det ikke noen billigere todelte ullpysjer enn nøstebarn da? Synes trøye og longs er så trangt. Greit på dagen å ha kroppsnært, men på natten er det jo godt med litt mer luft, eller?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:39.