|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Dersom vi leverer guttungen i barnehagen kl 7.30 så blir han eneste barn i lang tid. De fleste leverer mellom kl 9 og 9.30. Guttungen synes naturligvis det er stusselig å komme til tom barnehage. Dette gjør at vi unngår å levere tidlig så langt det lar seg gjøre, og mannen leverer da sjelden før 9.00. Jeg synes det er rart at det er slik, og jeg liker det dårlig. Jeg kunne godt tenke meg å levere ham tidligere, særlig når han starter dagen kl 6. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Jeg aner ikke. De få gangene jeg leverer er rundt klokka åtte eller rett før ti. Da er det alltid en del unger der uten at jeg har tall på dem, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Vi åpner klokken 06:45.
![]() |
#4 |
villende
|
![]() Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?OK, dette vet du jo allerde, men jeg kan dokumentere til glede for andre lesere: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?kl 6.45 brukes det bare å bli levert en 2-3 unger.
![]() |
#6 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?I vår barnehage er det alltid barn som kommer tidlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Vi leverer veldig sjelden før halv ni, og har følelsen av at de aller fleste andre gjør det samme - jeg pleier i alle fall å møte flere både når jeg går inn i og ut av barnehagen sånn i kvart på ni-tiden. Dette er en naturbarnehage ved Majorstuen, og de må være der til ni, for da drar de ut. Det er alltid flere som kommer halsende helt i siste liten.
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Jeg er ikke sikker, siden vi er en av dem som så godt som alltid leverer etter klokka ni. Jeg tror noen er der tidligere, men det er endel som kommer samtidig med oss. Det virker som det er mellom tre og fem barn som kommer før ni og blir hentet etter fire. Dette er en sentrum/østbarnehage.
![]() |
#10 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Vår bhg åpner kl 07.15, men det er nesten ingen barn der før ca 08.30 da Junior blir levert. Mesteparten av barna kommer i 9/ halv 10 tiden slik du beskriver. Vi bor i Oslo Øst, og jeg trodde egentlig at dette var anderledes på vestkanten :forutinntatt: Ifølge mannens kollegaer, som hovedsaklig bor på vestkanten/Bærum/Asker så er bhg der fulle fra åpningstid til stengetid....
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Vår barnehage åpner klokka 07 45, og de fleste leveres vel mellom 07 45 og 08 15. Så de som eventuelt kommer først er ikke lenge alene.
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Jeg har i alle år levert guttungen i barnehagen kl 07.30, det var da de åpnet. Vi var alltid 3-4 stykker som var der til åpningstid og de få gangene jeg leverte bittelitt senere (alltid før 0800), så var det mange barn som var kommet. Jeg tror faktisk at alle barna var på plass innen 0900. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Jeg leverer Poden i barnehagen senest 0715, og da er han blandt de første. Exbo leverer i barnehagen litt før kl 8 og da er Poden en av de siste som kommer.
![]() |
#16 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Jeg leverer 7.30-74.0 og da er det en del barn der ja. Både jeg og mannen begynner kl 8 på jobb. Barnehagen åpner 7.15.
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Lillemann er ofte først i sin barnehage (i allefall de dagene mannen leverer), men det er ikke værre enn at dersom vi leverer 15 min senere er han sjeldent først. I Houdinis barnehage leveres også flere barn før kl. 8. Dette er da i Oslo nord-øst og har vært sånn i alle barnehagene vi har vært innom.
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?
Fordelen er vel kanskje at han får kortere dag i barnehagen da - bare sånn for å se lyst på det |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Peppy!
|
![]() Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?
Åh, tro du meg, det er ikke vi som bestemmer at han skal sprette opp kl 6.
Noen tror vestkanten består av hjemmeværende luksusmødre, andre tror det er proppa fullt av Tårnfrid og Tårnfred. Antakeligvis er det vel samma greia både øst og vest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Hos oss blir majoriteten av barna levert rundt kl.0830, også vårt. Da er det "rush", og skolestart samtidig. Det er frokost kl. 0900 og da har de fleste kommet virker det som.
![]() |
![]() |
|
|