Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?
Opprinnelig lagt inn av tiril, her.
1)
2) Eg kjenner ei som har termin rett etter deg og ho syner det ikkje på i det heile tatt...(takk skal du faen meg ha)
Åja! Min kjære søster kom med en tilsvarende hver eneste gang vi møttes fra jeg var 3 mnd på vei: Vet du, du er like stor som *** var da hun fødte! Til slutt sa jeg: Nå igjen? Jøss, hun økte jammen de siste timene.
Ellers skjønner jeg at det er lett å gå i baret, altså, og jeg har sikkert såret eller fornærmet noen uten å ville det selv. Jeg kommer på én misforståelse: Da jeg ble gravid med nr. 2 var jeg på fest med en jeg ikke kjenner særlig godt, men som jeg vet har forsøkt å bli gravid en stund. Hun kom bort til meg og gratulerte, og siden jeg ikke visste helt hvordan jeg skulle takle det, klappet jeg meg på magen og sa: - Ja, det er rart hvor fort det vises nå andre gangen. Hun ble litt trang i blikket og sa: - Det gikk fort andre gangen, ja? Ja, det er jo noen som har lettere for å bli gravid enn andre.
Det tok akkurat så lang tid å oppfatte at hun hadde misforstått at hun hadde gått videre, og jeg sto og fiskegapte litt. Det er litt trist å tenke på at hun kanskje ble såret, og tror til dags dato at jeg var en gni-det-inn-supergravid. 
|