Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

VGs vektklubb

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-08, 10:04   #27
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VGs vektklubb

Jeg kvittet meg med 10 kg ved hjelp av vektklubben i fjor. Jeg forsøkte først å "bare" benytte meg av målebånd, men i det lange løp var ikke det noe som fungerte for meg. Som apan så opplevde jeg dessuten at det var helt nødvendig å legge inn en del ekstra fysisk aktivitet i løpet av dagen for å ikke ende opp som skrekkelig sulten, men det gjorde jeg delvis ved å velge trapper fremfor heis, sykle til jobb osv. Jeg ble dessuten veldig bevisst hva jeg puttet i munnen og hvilke valg jeg tok på matfronten, og klare å få ganske mange gode matvaner. Med ekstra fysisk aktivitet så var jeg aldri sulten, så jeg kan så absolutt anbefale VGs vektklubb.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:29.