|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger hjelp til å få sortert noen frustrasjoner med svigermor...Så flott at dere prøver igjen, lykke til videre.
![]() |
#2 |
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger hjelp til å få sortert noen frustrasjoner med svigermor...Overleverer forholdet den påskeferien som du regisserer, så overlever dere alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger hjelp til å få sortert noen frustrasjoner med svigermor...Så flott at dere har funnet tilbake til hverandre.
![]() |
#4 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Trenger hjelp til å få sortert noen frustrasjoner med svigermor...Hvordan svigermor formidler påskeferien til andre syns jeg ikke er så nøye. Noen bare skravler uten at det ligger noen som helst tanker bak det de sier. Det nytter heller ikke å klage over at de blir så lenge, når du ikke la noen begrensinger i utgangspunktet (dessverre). Men at hun begynner å legge seg opp i arrangeringen og gjør om på reservasjonene, det hadde jeg absolutt tatt opp med både henne og hotellet!
![]() |
|
|