Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trenger hjelp til å få sortert noen frustrasjoner med svigermor ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-08, 22:43   #1
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger hjelp til å få sortert noen frustrasjoner med svigermor...

Så flott at dere prøver igjen, lykke til videre.

Når det gjelder påskeferien på hotell så tror jeg at jeg hadde gjort veldig mye for å skaffe et rom til, reorganisere rommene eller finne annet hotell? De fleste vil vel ha forståelse for at et hotellrom med unger er litt kaotisk og ikke spesielt avslappende.
Ellers må du vel bare "snu hodet" litt og begynne å glede deg istedenfor å grue deg. Den mentale innstillingen din har mye å si for hvordan dere får det alle sammen.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 23:04   #2
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Overleverer forholdet den påskeferien som du regisserer, så overlever dere alt.

All mulig sympati sendes.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 23:12   #3
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Så flott at dere har funnet tilbake til hverandre.

Når det gjelder svigermoren din, så tror jeg bare jeg må la være å skrive ned alle tankene mine om hva jeg hadde gjort om det var meg som var i din situasjon...

Gammel 29-02-08, 08:15   #4
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Hvordan svigermor formidler påskeferien til andre syns jeg ikke er så nøye. Noen bare skravler uten at det ligger noen som helst tanker bak det de sier. Det nytter heller ikke å klage over at de blir så lenge, når du ikke la noen begrensinger i utgangspunktet (dessverre). Men at hun begynner å legge seg opp i arrangeringen og gjør om på reservasjonene, det hadde jeg absolutt tatt opp med både henne og hotellet!

Felles måltider er ikke nødvendig: dere har jo barnevakt Send ungene ned til frokost med svigermor og kos dere alene med romantikk og room service

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:31.