Sv: Å bli ferdig med barn
Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.
Men slikt har også mykje med kva ein vil ha utav livet å gjere. Om det å ha born er ein av mange ting ein vil gjere så er det sikkert smart å få borna tett og heller glede seg over vaksne born og barnebarn seinare. Eg gjekk på ein eksistensiell smell då eg var 15 år, og etter det fann eg ut at det å ha familie, ha ein trygg heim, ein ok jobb og ein mann eg elskar var det eg ville prioritere i livet. Eg har lita tru på at det å gjere ting periodevis passar for meg. Eg vil heller ha eitt lite barn i gongen og heller ha tid til konsertar, rødvinskveldar og skiturar ved sidan av familielivet. Ikkje utsette det til ungane vert store.
Det blir vel ikke helt riktig. Slik jeg tenker, utsetter man ikke annet enn alenetiden sammen med sin kjære ved å bli "fort ferdig" med barn. Jeg er helt på linje med deg ang det å leve livet i nuet og mener selvsagt ikke man skal utsette alt det artige til etter man er pensjonert. Det må bli tid til romantikk, kjærlighet, litt fri, ferieturer sammen osv når man har barn, og jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å tenke tilbake til denne tiden og minnes den som min beste, uavhengig av hva vi finner på senere. Men det skader ikke å planlegge litt fremover, synes jeg. Vi har feks lyst å drive litt hjelpearbeid rundt om i verden, noe som er vanskelig når man har ansvar for barn.