Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Da har omsider jeg også sett bildene til kåre Conradi...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-06, 13:42   #1
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da har omsider jeg også sett bildene til kåre Conradi...

Og dæven: Hadde jeg hatt den kroppen der skulle jeg pinadø sørga for å distribuert bildene sjøl...!

Siri er ikke aktiv  
Gammel 04-11-06, 14:02   #2
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Da har omsider jeg også sett bildene til kåre Conradi...

Kunne ikke sagt det bedre selv!

Gammel 04-11-06, 16:23   #3
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Señora er ikke aktiv  
Gammel 04-11-06, 17:57   #4
Dragonfly
Passiv

Standard

Fikk bildene på mail i går og lo godt av noen av de men sier meg enig i dette med flott kropp .

Gammel 04-11-06, 22:37   #5
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er nok en av de få i Norge som ikke har sett de.

Gammel 04-11-06, 22:39   #6
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har heller ikke sett de. Var litt nysgjerrig i begynnelsen, men det gikk fort over.

Kaz er ikke aktiv  
Gammel 04-11-06, 22:52   #7
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Ja, de har absolutt ikke noe å skamme seg over.

Gammel 04-11-06, 22:58   #8
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Syntes det er idiotisk å sende de bildene videre jeg. Fikk de på mail og klarte ikke dy meg da, men sender IKKE videre.
Uansett da. Jada..pene mennesker, men jeg hadde IKKE likt å ha bilder av denne typen liggende på nett.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 04-11-06, 23:56   #9
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg er nok en av de få i Norge som ikke har sett de.

Jeg også.

Apple er ikke aktiv  
Gammel 05-11-06, 00:02   #10
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke fått dem på mail, og vil heller ikke ha videresendt dem om det hadde vært tilfelle. Jeg så dem tilfeldig på nett, men trodde det bare var tull helt til jeg så avisoppslagene. De må få ha sitt privatliv i fred.

Gammel 05-11-06, 00:23   #11
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Jeg var fast bestemt på at dersom jeg fikk de på mail, så skulle jeg slette mailen uten å se på bildene.
Men så kom mailen da, og jeg klarte ikke å dy meg. Måtte jo ta en liten titt på bildene som alle snakker om.

Men jeg har slettet mailen nå da.

Gammel 05-11-06, 02:48   #12
kris
kross

kris sin avatar

Hvor: Bergen
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stiller meg i rekken av de få som ikke har sett.

kris er ikke aktiv  
Gammel 05-11-06, 09:35   #13
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Haha, jeg har gitt mannen streng beskjed om å ta bilde av seg selv med tissen utenfor, sånn at jeg kan ha det på mobilen min i tilfelle den skulle bli stjålet.

Jada jada, det er jo selvfølgelig skikkelig dumt og unødvendig å mobbe folk bare fordi de er kjendiser. Og jeg sendte selvfølgelig IKKE videre. But still: *humre.*

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv  
Gammel 05-11-06, 11:10   #14
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av kris, her.

Stiller meg i rekken av de få som ikke har sett.

Jeg også

Gammel 05-11-06, 13:21   #15
komo
Aktiv

komo sin avatar

komo er litt kul
Standard

Jeg har "desverre" ikke fått sett dem jeg heller
Så en kopi i Se og Hør, og har skjønt sånn ca hvordan de er
Må jo innrømme at jeg fortsatt er litt nyskjerrig da, selv om det ikke er politisk korrekt.

komo

Gammel 05-11-06, 13:45   #16
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg fått de mail og den er slettet igjen uten å bli videresendt.

Så for meg noe skikkelig Hot Stuff, men ble igrunn ganske skuffa.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 05-11-06, 14:01   #17
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Nå har jeg fått de mail og den er slettet igjen uten å bli videresendt.

Så for meg noe skikkelig Hot Stuff, men ble igrunn ganske skuffa.

For å være helt ærlig følte jeg meg litt grafsete da jeg så de. De var veldig private...

Siri er ikke aktiv  
Gammel 05-11-06, 20:14   #18
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har kun sett "speilbildet" av Kåre Conradi, og det var på Vampus' blogg.

Ville ikke sendt de videre om jeg hadde fått bildene på mail. Sender heller ikke videre diverse avslørende "Priceless"-bilder som til stadighet kommer på mail, det er bilder som noen (= de som er avbildet) gremmes over at finnes...

Silence er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 19:23   #19
Line
Just me

Line sin avatar

Line er litt kulLine er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Haha, jeg har gitt mannen streng beskjed om å ta bilde av seg selv med tissen utenfor, sånn at jeg kan ha det på mobilen min i tilfelle den skulle bli stjålet.

Akkurat det bilde av Conradi var ikke så fint.

Line er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:58.