|
|
#501 |
|
Textrovert
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg er nettopp ferdig med Marie Petersons Du tror du vet alt og har nå startet med Philip Pullmans The Subtle Knife. Mannen min påstår jeg vil like denne bedre enn Northern Lights, og det håper jeg da endelig, for den var til tider veldig kjedelig.
|
|
#502 |
|
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg har begynt å lese A-magasinet på sengekanten. Siste utgave fra fredag ligger klart til lesing, bl.a den artikkelen om angrepet borte i B.... (husker ikke hva byen het)
|
|
#504 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Storgårdsfolk nr 14, Renkespill. |
|
|
|
|
#505 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?After Dark av Haruki Murakami og Tett inntil dagen av Mustafa Can |
|
|
|
|
#506 |
|
flisespikker
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg leste ferdig Hässelby her om dagen og er nå tilbake i First Among Sequels (Jasper Fforde). Jeg ler stadig vekk.
|
|
#507 |
|
kamerat
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg glemte igjen Akunin i en flysetelomme på onsdag, og har derfor begynt på Donna Tartts The Secret History. Ikke rart Special Topics in Calamity Physics minte deg om den, Skilpadda.
|
|
#508 |
|
flisespikker
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Ikke sant?
|
|
#509 |
|
kamerat
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg liker veldig godt det jeg har lest hittil, i hvert fall.
|
|
#510 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg er i gang med Tyskerungen av Camilla Läckberg. |
|
|
|
|
#511 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Den ukjente hustru av Leif Davidsen.
|
|
|
#512 |
|
Borte
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Lesesirkelen av Elizabeth Noble.
|
|
#513 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Wonderboy går det litt tregt med, så har startet på "Anarchy in Åmot" Sist redigert av Obelix : 02-03-08 kl 23:57. |
|
|
|
|
#514 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Barnejegeren av Merethe Lindstrøm.
|
|
#515 |
|
heimføing
|
"Kollektivt selvmord" kan du låne hos meg, den er tross tittelen en morsom bok. |
|
|
|
|
#516 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har bare lest den en gang, men kunne forsåvidt tenkt meg å hente den frem igjen. Må bare bli ferdig med The Silmarillion først. Den har jeg forøvrig også vært gjennom to-tre ganger.
|
|
#518 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jo Nesbø: Frelseren. |
|
|
|
|
#519 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Kajsa Ingermarsson: Små sitroner gule. |
|
|
|
|
#520 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nå har jeg latt meg overtale til å lese Menn som hater kvinner... (leser vanligvis ikke krim).
|
![]() |
|
|