|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerSkal vi se, til Junior en oth (7000 ca), en Bugaboo (6500 solgt igjen), en Mistral (brukt 3000 solgt igjen), en zapp (1200 og solgt igjen) og en Pliko (ca 3000).
|
|
|
#22 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerEtt barn, to vogner - en Emmaljunga og en Oth. Kjøpte ingen av dem selv, så sannelig har jeg ikke brukt en krone på vogn |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevogner
Jeg kommer på besøk neste gang jeg får barn.
|
|
|
#24 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerVi kjøpte en ny (og dyr) Fischer duovogn da vi ventet vår førstefødte i 2000. Fischer-vogner var det helt store på denne tiden, og vi var med på trenden. Vogna betalte vi rundt 6000 kroner for, og det ga dårlig valuta for pengene siden vi endte opp med å bruke den i bare et halvt år. Da kjøpte vi en billig joggetrille (900 kroner) for å ha som ekstravogn, men enden på visa ble altså at den dekket alle vognbehov ut vognperioden, og gjorde den dyre vogna overflødig. Til førstemann hadde vi også en paraplytrille av enkleste sort, kjøpt inn til en sydentur, etter at vognperioden strengt tatt var over. Den kostet ca. 200 kroner.
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008 Sist redigert av HSJ73 : 02-03-08 kl 21:15. Årsak: Glemte en vogn ... |
|
|
|
|
|
#25 |
|
awesom
|
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerTo barn, seks vogner.
|
|
|
#26 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerNr1: Kjøpte brukt bagvogn til 1000 kr. Arvet sporstvogn.
|
|
|
#27 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerAltså, vi begynte veldig godt. Har to barn. Kjøpte første vogna brukt for 2000,-. Så skulle naboen passe vår jente, så da kjøpte vi en søskenvogn som hun kunne bruke. 1000,- Deretter fikk vi 1 sportsvogn. Nå har vi gitt bort de to første vognene vi kjøpte, og kjøpte en ny vogn til ca 8000,- |
|
|
|
|
|
#28 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerStoresøster: 1 brukt brio kombivogn til kr. 3000,- og en trille som vi fikk gratis hos venner.
|
|
|
#29 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerJeg er totalt blottet for enhver vogn-dille, det er da så mye annet en kan bruke pengene på |
|
|
|
|
|
#30 |
|
awesom
|
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerJa så var det den vogna som de har brukt som sovevogn i barnehagen, en Simotrille til rundt 2500.
|
|
|
#31 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevogner
Jeg løy; hadde en Simotrille også. Den betalte jeg sannelig selv (dog elendig kjøp, så ikke rart det nesten var fortrengt). |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerJeg har vært over snittet vogninteressert. Det startet med at jeg og Poden strandet hjemme i foreldrepermisjonen fordi jeg ikke klarte å løfte vogna vi hadde kjøpt. Senere oppdaget jeg en ny og ukjent vognverden som gjorde hverdagen en del lettere for oss. Har et barn.
|
|
|
#33 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerEtt barn, en vogn. OTH med bag, 3800 totalt. Vogna ble kjøpt på salg, og baggen ble kjøpt brukt.
|
|
|
#34 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerJeg har heller ikke vogndilla.
|
|
|
|
#35 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerHmm, det er ganske mye.
|
|
|
#36 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerFrøkna hadde én vogn: en Simo kombi. Den kjøpte vi ny for 6500, inkludert regntrekk, myggnett, handlenett osv. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevogner3 barn har vi.
|
|
|
#39 |
|
--
|
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerSånn alt i alt, ikke så utrolig mye. Har hatt litt forskjellige vogner, men solgt de unna igjen og ikke tapt så mye. Nå har jeg 2 like Easywalkere, en 5 år gammel som skal bli sovevogn i barnehagen og 1 jeg kjøpte brukt på finn.no |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Audacious
|
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevogner1000 på en brukt kombivogn, 800 på ei trille på tilbud, nesten 6000 på en ny kombivogn, 1200 for en brukt P&T. I løpet av drøyt sju år og to unger.
|
![]() |
|
|