Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Månedens film i mars?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-08, 09:52   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Månedens film i mars?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg har sett Sweeney Todd, og var fryktelig, fryktelig skuffet.

Uff da. Det var jo trist å høre.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

La meg en gang for alle få avbefale Be Kind, Rewind.

Hvorfor det? :nysgjerrig: Jeg syntes traileren så så lovende ut - jeg lo så tårene rant - og Michel Gondry er jo fryktelig flink, så jeg har drevet og gledet meg til den.

Gammel 03-03-08, 09:58   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvorfor det? :nysgjerrig:

Jeg lo to ganger under hele filmen. Jeg synes det tok veldig lang tid før den kom til poenget, humoren var til tider platt og amatørmessig, skuespillerne var ikke spesielt gode osv. Mos Def var i alle fall ikke noe å hoppe i taket over. Filminnspillingene deres var det eneste som tidsvis var morsomt, ellers var det traurige greier.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 10:01   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg lo to ganger under hele filmen. Jeg synes det tok veldig lang tid før den kom til poenget, humoren var til tider platt og amatørmessig, skuespillerne var ikke spesielt gode osv. Mos Def var i alle fall ikke noe å hoppe i taket over. Filminnspillingene deres var det eneste som tidsvis var morsomt, ellers var det traurige greier.

Pleier du å like Jack Black? Jeg ville gjettet, ut fra traileren, at det kan tenkes å være en "make or break"-greie her. (Og det kan jo være et godt argument mot å ha den som "månedens film" - sånn i tillegg til at den vel ikke har hatt premiere enda uansett.)

Gammel 03-03-08, 10:04   #4
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Pleier du å like Jack Black?

Tja, har ikke sett så mye av han. Likte han i "Shallow Hal" og "Hi Fidelity".

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 10:01   #5
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg har sett Sweeney Todd, og var fryktelig, fryktelig skuffet.

Å nei! Så trist.

Jeg skal på kino onsdag formiddag, og skal da se entenNo country for old men, eller Sweeney Yodd. Jeg tar den som IKKE er babybio.

Sist redigert av LilleRosin : 03-03-08 kl 14:50.
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:58.