Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Nytt vaskepulver, 30 gr er tilstrekkelig temp

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-08, 23:23   #13
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nytt vaskepulver, 30 gr er tilstrekkelig temp

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Det er ikke anbefalt å vaske undertøy, håndklær o.l på under 60 grader. 30 grader er tenkt for vanlig tøy som ikke er spesielt skittent. Jeg bruker tøyet bare en dag, og har funnet ut at 30 grader da funker fint.

Kommer nok til å følge ditt eksempel når jeg kan bytte klær fordi jeg skal vise meg for andre folk, og ikke fordi de blir gulpet ut. Men foreløpig holder jeg meg til 40-, 60- og 95-graders vasker. 95-grader er forbeholdt bæsjekluter.

Vi bruker mye ullklær, og jeg merker at de ikke blir skikkelig rene på 30-grader ullvask hvis det er mye skitt på dem. Men det har nok mest med ullvaskprogrammet å gjøre, tror jeg?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:29.