Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva i alle dager

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-08, 14:30   #21
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva i alle dager

Storesøster har vært ute og gått på ski idag. I går var det bare 1 cm så jeg bestemte til storesøsters fortvilelse at det var for lite til å gå på ski på.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 14:31   #22
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og her har det allerede så og si smeltet vekk. Snøfreser er det annet fremmedord.

Men jeg kunne faktisk tenkt meg en uke og to med skikkelig vintervær jeg. Aller helst litt tidligere enn i mars da. Synes det er litt kjipt, iallefall for ungene, at aldri kan være snø lenge nok til at vi rekker å ta frem akebrett og ski.
Men sånn bortsett fra været så bor vi på verdens beste plass, så jeg flytter ikke.

Gammel 04-03-08, 14:32   #23
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Det er j***** irriterende, for jeg hadde nettopp startet sykkelsesongen, men den fikk en bråstopp i dag da det var hvitt og kaldt .
.

Mannen min sykkler på jobb hver dag hele året,av og til når det har vært -20 har han blitt kjørt

og enda har vi 1 1\2 meter med sånn hvitt her

Gammel 04-03-08, 14:33   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er all snøen nesten borte allerede ja. Den varte i ca. 6 timer. Det er jo LENGE til å være her.

Gammel 04-03-08, 14:47   #25
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nå er all snøen nesten borte allerede ja. Den varte i ca. 6 timer. Det er jo LENGE til å være her.

Uff da ble du vel lei deg.

Gammel 04-03-08, 14:48   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jaa, jeg som trodde vi skulle få kose oss med metervis av snø her helt frem til juli. :hulk:

Gammel 04-03-08, 14:51   #27
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Ja uff det var trist altså.

Ingen snø her foreløbig. Det er derimot meldt det, men jeg vil ikke ha det altså!

Gammel 04-03-08, 14:57   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Får krysse fingrene for at de tar feil, eller at det blir slik som her (snø i seks timer). Snø er gøy på vinteren, men fader ikke om våren når alt begynner å spire!!

Gammel 04-03-08, 15:03   #29
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og godt at vi har masse vær - hva skulle vi ellers ha snakket om.

Gammel 04-03-08, 15:20   #30
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kommer aldri til å glemme Mars for to år siden.

Vi flyttet inn i et eldgammelt hus 26 februar. Huset hadde stått tomt i et halvt år, og var virkelig gjennomkaldt. Og når huset er så gammelt at det aldri har sett en glava-rull, så kan du tenke deg hvor kaldt det faktisk var der. (Frostrøyk foran peisen, etter syv timers sprengfyring sier vel sitt.) Vi hadde faktisk hatt litt snø den vinteren, men den hadde heldigvis gitt seg. Jeg står på kjøkkenet og pakker ut fra diverse esker, og titter ut vinduet. What? Snø? Jaja, tenker jeg. Det gir seg vel snart.

Vel, det gjorde ikke det. Det fortsatte å snø hele natta. Og hele natta etter det. Og natta etter det. Og faktisk HVER natt i hele forbanna Mars måned! Snøen slapp faktisk ikke taket før i starten på April det året, og jeg har hatet snø med brennende intensitet siden.

I fjor vinter hadde vi to hele dager med snø, akkurat nok til å få tatt et par "lage engler-bilder". I år har vi, frem til i dag, hatt en halv dag. Den snøen som ligger på bakken nå er ikke en cm tykk en gang, så jeg satser på at den forsvinner i løpet av kvelden/natta. Det skal ialle fall IKKE komme mer!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 15:29   #31
Ivrig
På farten igjen

Ivrig sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Ivrig er litt kul
Standard

I går leste jeg denne tråden, og synes direkte synd på alle dere som opplevde snø i mars.

Og jamen titter jeg ut av vinduet i Oslo selv, og det snør. HELT UTROLIG!
Nå som jeg endelig trodde jeg var ferdig med de fæle greiene der for året, og så dukker det opp igjen

Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 15:32   #32
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har snøstorm i Ryfylke.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 15:43   #33
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shanti, her.

Og jamen titter jeg ut av vinduet i Oslo selv, og det snør. HELT UTROLIG!

Jeg trodde du tulla helt til jeg så ut av vinduet selv. Det er ikke mulig.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 16:07   #34
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Så kjekt at de feide gatene for sand i Oslo for et par uker siden da.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 16:41   #35
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jævelskapen gjør at jeg fremdeles sitter på jobb, venter på taxi som aldri kommer, og neppe rekker flyet mitt kl 17:45...

Gammel 05-03-08, 16:42   #36
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Det er vel samme faenskapen som laver ned her hos meg.

Fy faen asså. Jeg trodde det var vår nå og slikt faenskap skulle vi være ferdig med!

Gammel 05-03-08, 16:44   #37
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Klissblaut snø, vått skjerf og frysedisker er ingen god kombinasjon. Frysedisken på nærbutikken har nå flere flekker med fastfryst regnbuefarget skjerfmerker.

Gammel 05-03-08, 16:56   #38
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Jævelskapen gjør at jeg fremdeles sitter på jobb, venter på taxi som aldri kommer, og neppe rekker flyet mitt kl 17:45...

Jeg skal heldigvis ikke nå fly, men sitter også stuck på jobb på grunn av dette.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:45.