Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Soldat i Irak kaster valp (VG/Youtube)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-08, 13:06   #1
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Soldat i Irak kaster valp (VG/Youtube)

Noen ganger kan man lure på hva folk tenker. Hvorfor kaster han valpen? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/ar...p?artid=504336

Gammel 04-03-08, 13:10   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Soldat kaster valp

Jeg la nettopp denne ut på et annet fora, helt jævlig. Jeg slutter ikke å la meg sjokkere over hva voksne folk er i stand til! Jeg er i det hele tatt oppgitt over å stadig lese om SOLDATER (spesielt amerikanske, virker som om de er gengangere ja) som driver med den ene ugjerningen etter den andre. I tillegg FILMER de det? Hvorfor det? For å være sikre på at de faktisk en dag blir tatt?

Jeg blir helt syk.

Gammel 04-03-08, 13:11   #3
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg lurer på hva du tenker på når du legger ut link til det?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 13:13   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Kan hende ble hun så opprørt over denne linken at hun følte for å dele det med noen?

Gammel 04-03-08, 13:13   #5
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg ble bare sjokkert. Jeg linket ikke til YuoTube hvor videon ligger. Jeg linket til en artikkel om saken. Hvorfor skulle jeg ikke gjøre det?

Gammel 04-03-08, 13:15   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Soldat kaster valp (VG)

Trodde dette underforumet var til å dele nyhetslinker. Hadde hun linket direkte til videoen hadde det nok vært noe annet, hun linker til artikkelen i VG.

Gammel 04-03-08, 15:40   #7
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Soldat i Irak kaster valp (VG/Youtube)

Jeg syntes det er bra folk deler. De som ikke vil se kan jo bare la være å trykke. Tenk om alle stakk hodet i sanden....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 18:23   #8
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg la nettopp denne ut på et annet fora, helt jævlig. Jeg slutter ikke å la meg sjokkere over hva voksne folk er i stand til! Jeg er i det hele tatt oppgitt over å stadig lese om SOLDATER (spesielt amerikanske, virker som om de er gengangere ja) som driver med den ene ugjerningen etter den andre. I tillegg FILMER de det? Hvorfor det? For å være sikre på at de faktisk en dag blir tatt?

Jeg blir helt syk.

Jeg har ikke sett filmsnutten bare så det er sagt.
Jeg vokter meg vel for å skjære alle over en kam, men det kan virke som om noen amerikanske soldater ser på seg selv som Guds håndtlangere, og kan tillate seg hva det skal være. De reiser til Irak med ideer om at "vi skal vise dem, og vi skal nok få ting på stell - O hellige Amerika - vi er fra overmenneskenes rike, og de eneste til å si hva som er riktig for alle i hele verden, og gjør dere ikke slik vi sier, så synd for dere! Det vitner om en arroganse som er over min forstand i hvert fall.
Nå er det vel forresten ikke 18-19 år gamle soldater som setter standarden på hva som er "tillatt" og ikke, så pføy sier jeg bare.

Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 19:23   #9
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Forkastelig oppførsel mot en valp..

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 19:29   #10
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det som er enda tristere, er måten de oppfører seg mot mennesker i Irak...

Ikke at jeg setter det ene opp mot det andre, men kanskje noen skjønner hva jeg mener.

Gammel 04-03-08, 19:31   #11
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skjønner hva du mener Nabbe.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
irak, tabloid, youtube

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:32.