|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hva syns du om din egen kropp og vekt | |||
Jeg veier akkurat passe og er helt fornøyd |
![]() ![]() ![]() ![]() |
53 | 14,21% |
Jeg er undervektig og syns det er fint |
7 | 1,88% |
Jeg er undervektig og mistrives med det - vil opp i vekt |
8 | 2,14% |
Jeg er undervektig men synes likevel jeg er for tykk |
2 | 0,54% |
Jeg er sikkert egentlig passe, men syns likevel jeg er for tykk |
58 | 15,55% |
Jeg er noen få kilo mer enn jeg burde, men er happy som jeg er |
40 | 10,72% |
Jeg er ganske overvektig men happy som jeg er |
6 | 1,61% |
Jeg er veldig overvektig men happy som jeg er |
1 | 0,27% |
Jeg er litt overvektig og ønsker meg ned i vekt - er på vei |
70 | 18,77% |
Jeg er ganske overvektig og ønsker meg ned i vekt - er på vei |
36 | 9,65% |
Jeg er veldig overvektig og ønsker meg ned i vekt - er på vei |
25 | 6,70% |
Jeg er litt overvektig og jeg klarer ikke å gå ned i vekt |
22 | 5,90% |
Jeg er ganske overvektig og klarer ikke å gå ned i vekt |
18 | 4,83% |
Jeg er veldig overvektig og klarer ikke å gå ned i vekt |
15 | 4,02% |
Dustepoll! |
12 | 3,22% |
Deltakere: 373. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
I farta!!
|
![]() Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Litt overvektig, vil ned i kroppsmål (har satt bort vekta
![]() |
#102 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Nå synes jeg noen her skyter spurv med gigantkanonenr. Det må være lov til å ha en BMI på 22 og likevel ha lyst til å gå ned 2 kg. Helt uten å være spiseforstyrret. Jeg går ikke og knuger på det, jeg er ikke besatt av tanken, jeg spiser stort sett sunt men skeier ut med sjokolade for ofte. Det er derfor det ikke funker noe særlig.
![]() |
#103 |
hmmm
|
![]() Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Svarte "Jeg veier akkurat passe og er helt fornøyd". |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Har et helt ok forhold til kroppen min, den er kanskje litt større enn den burde, men, men. Noen svangerskapskilo som enda sitter fast, satser på at de forsvinner etterhvert. Trener en del og synes kroppen min er så frisk og sterk at jeg synes ikke jeg kan være annet enn fornøyd.
![]() |
#105 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Scarlett sa mye bra.
![]() |
#106 |
tankefull
|
![]() Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Jeg veier nok en 20-25 kg for mye, men klarer ikke helt ta meg i nakken og gå ned i vekt. Jeg burde absolutt redusert vekten endel av helsemessige årsaker. Det er ikke gunstig for kroppen å være så tung som jeg er når jeg har revmatisme. På en annen side så er revmatismen en årsak til at jeg er blitt så tung som jeg er, da den setter hindringer for meg når det gjelder fysisk aktivitet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Jeg er nok litt undervektig og burde gå opp noen få kilo av hensyn til helsa, men ellers er jeg ganske fornøyd. Har akkurat funnet ut at jeg kanskje har en stoffskiftesykdom som gjør at jeg blir for tynn, så det kan hende jeg trenger medisiner.
![]() |
#111 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Jeg veier akkurat passe og er helt fornøyd |
![]() |
![]() |
#112 |
*_*
|
![]() Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Jeg er noen få kilo mer enn jeg burde, men er happy som jeg er
![]() |
![]() |
#113 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Jeg er sikkert egentlig passe, men syns likevel jeg er for tykk |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Jeg er litt overvektig og er på vei ned. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Jeg svarte at jeg sikkert er passe, men synes jeg er litt for tjukk. Det er ikke helt riktig, for det svinger med humøret, men jeg vil som regel ned 2-5 kg. Jeg er plaget med oppblåst og treg mage som må holdes i sjakk, og når den er fin føler jeg meg slankere. Jeg var naturlig undervektig fram til jeg var noen og tjue, og ble til dels plaget av andre for det, fikk litt rart forhold til kropp og mat fordi jeg ville legge på meg. Har ikke hatt det problemet de siste årene, og merker også at jeg pga alder og graviditet ikke kunne vært så tynn nå mer. Egentlig er jeg nok ganske passe, men trenger å trene og man kan se at jeg ikke har trent ordentlig på mange år. Jeg drev med konkurranseturn i tidligere år, og fløt lenge på det.
![]() |
#116 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?.....
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~ Sist redigert av Kate : 10-01-09 kl 23:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Ingen av alternativene passet helt.
![]() |
#118 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
![]() Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Jeg er nok litt overvektig og har ikke nok disiplin og/eller motivasjon til å gå ned i vekt |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Jeg var veldig overvektig, har gått ned mye, og har nå 6-7 kilo igjen til jeg er i mål. Fornøyd med at jeg har tatt tak i problemet, og jobber med å bli fornøyd med kroppen min. |
![]() |
![]() |
#120 |
Superaktiv
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Jeg ønsker å veie 8-10 kg mindre enn det jeg gjør nå. Men jeg går ikke ned i vekt. Jeg er flink til å trene jeg spiser sunt, men jeg jobber i bakeri så det er vel der det stanger!! Der er det innimellom lett å spise litt usunt til Lunsj spesielt om vi har dårlig tid og mye folk, da blir det gjerne en bolle eller et kakestykke!