Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Mistet førerkortet pga. is på bilen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-08, 20:58   #1
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mistet førerkortet pga. is på bilen

Det å snø på taket er farlig. Kjørte selv med snø midt på taket engang(rekker ikke opp) Måtte bremse litt hardt rett før jeg skulle parker i byen og plutselig så jeg ikke en dritt. Måtte på med nødblink å greier! Skummelt.

Gammel 04-03-08, 21:04   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Om han bodde femti meter unna, så kunne han vel tatt seg en spasertur, lånt ei kanne og fylt bensin på den.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 21:20   #3
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Bra politiet reagerer på dette. Helt topp faktisk.

Ser så mange som bare skraper ren en liten flekk så de ser rett ut, og så kjører de. Sikt til sidene er ikke så nøye liksom...

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Det å snø på taket er farlig. Kjørte selv med snø midt på taket engang(rekker ikke opp) Måtte bremse litt hardt rett før jeg skulle parker i byen og plutselig så jeg ikke en dritt. Måtte på med nødblink å greier! Skummelt.

Takk, kjenner til det der...

Flere ganger i vinter har jeg fått "hele taket" i frontruta. Har kostet av løs snø, men isen ligger igjen, og når man har kjørt et stykke, og varmen i bilen gjør sitt med isen, så kommer det...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21.