Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Heroes (Iset eller noen som ser)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-06, 21:10   #5
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heroes (Iset eller noen som ser)

Nå har jeg sett nøye på listen over forandringer, og de er ikke store nok til at jeg hadde giddet å se begge. Se gjerne ep 00 istedet for ep 01, men vær da klar over at det er noen forandringer i plottet som er av en viss betydning.

Eksempel: (SPOILER!!!)
Eksempel: Kunstneren skjærer av seg hånden i 00 - mens dette er forandret til at han hentes av ambulansen "bare" pga en overdose. Har man bare sett 00 og så ser 02 direkte vil man jo naturlig nok lure på hvorfor i h* den hånden er på igjen... og kanskje tro han har egenskapene til cheerleaderen?

Men skulle jeg velge hadde jeg sett dem "som ment", dvs 01, 02 etc og droppet hele piloten, fordi den altså kan være forvirrende. Men som en kuriositet å titte på etter noen episoder er den jo sikkert fin da!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:18.