Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du stabil vekt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du stabil vekt?
Ja og jeg veier for mye 33 26,19%
Nei og jeg veier for mye 42 33,33%
Ja og jeg har passe vekt 35 27,78%
Nei og jeg har passe vekt 7 5,56%
Ja og jeg er veier for lite 6 4,76%
Nei og jeg veier for lite 3 2,38%
Deltakere: 126. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-08, 22:21   #1
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du stabil vekt?

Jeg har gått opp og ned flere personer i min livstid.

Det siste året har jeg veid 10 kilo mindre enn i dag og 15 kilo mere.......

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 22:25   #2
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg går også opp og ned. De siste årene har jeg vært mer eller mindre stabil, med variasjon på et par kilo opp eller ned (etter årstid, høytid, hektisk jobbing etc).
Den største vektoppgangen i løpet av et år (uten å være gravid) har vært på rundt 8 kg. Det synes jeg var mye, og tungt å få av (rakk ikke alt før jeg ble gravid heller). Vektoppgangen skyldtes mye jobb over lang tid (60-80 timers uke), uregelmessig spising og absolutt ingen form for trening.

Gammel 05-03-08, 22:25   #3
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, dette ble jo en idiotpoll. Dette var ikke det smarteste jeg har spurt om i mitt liv tydeligvis. For en som varierer mye i vekt, kan man jo godt veie for mye, for lite og akkurat passe (om ikke akkurat samtidig). Men jeg tenkte da på om man jevnt over veide for mye, for lite etc.

:for trøtt, går å legger meg:

Gammel 06-03-08, 09:02   #4
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat nå ser det ut til at den har stabilisert seg fint ja.
Jeg gikk jo veldig mye ned i vekt i desember da jeg ble så dårlig, og har fått tilbake litt av det nå, og har egentlig blitt veldig fornøyd med sluttresultatet.
(Så får jeg bare håpe at alle kursene og konferansene jeg skal på fremover, ikke gjør at jeg legger på meg i all mass igjen. )

Gammel 06-03-08, 20:55   #5
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er en ekte jojoslanker

Gammel 06-03-08, 20:59   #6
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Ja, stabil og passe.

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:42.