Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Stjerne truer alt liv på jorda (Dagbladet)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-08, 00:28   #28
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stjerne truer alt liv på jorda (Dagbladet)

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg regner med at det er edderkopper, noen som vet når de er "ferdige"? Og om jeg burde gjøre noe med dem før den tid? (Utbygget rommer soverommet vårt - kort vei til ventiler og slikt… :ikke så veldig glad i edderkopper:

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Men hvordan kan jeg eventuelt fjerne dem? .

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

en eller annen slags forferdelig uøkologisk men effektiv insektsspray, kanskje?

Tadaaaa! Boss miljøvennlige insektsspray. Jeg elsker den! Jeg rett og slett elsker den!

Man sprayer rundt alle steder der man ikke vil at edderkoppene skal komme, og VIPS, så dør alle edderkopper som nærmer seg.

Selv har jeg i flere år sprayet rundt alle vinduer og dører og lufteventiler.
(samt i hysteriske øyeblikk rundt stedet jeg sitter og spiser nisten min når jeg er på tur i marka... )

Sprayen er drøy, holder i et par måneder når man har sprayet, før man tar en ny runde, og funker som bare pokker. Første sprayrunde bør tas når det blir vår (sånn ganske snart kanskje? Jeg sprayer selvsagt hele året...), og så bør man intensivere sprayingen litt når det blir høst. Edderkoppene er ekle og store og mange på høsten.

Løp og kjøp. Boss Insektsspray.

DØ SPIDERDJEVLER! DØ!

Emneord
avsporing, edderkopper, flammekaster, monstermarihøner, ragnarok, tabloid

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29.